Volgers

vrijdag 8 juli 2011

My First Color Scheme

Goedemorgen bloggers vandaag een copic kaartje,
dit is mijn eerste uitdaging met een afbeelding 
van een kleurstelling. 
Was toch wel even zoeken welke kleuren
ik als hoofdkleur zou gaan gebruiken,
maar zoals jullie zien is dit lime groen geworden.
Ik vind hemzelf toch wel aardig gelukt,
en ik hoop dat jullie die mening met me delen.
Dus laat je mening maar weer eens horen.
Het is alleen jammer dat jullie niet zien hoe het
papier glanst en glittert.
deze kaart is voor de challenge;

Scrap-Cards; kleurenstelling


Goodmorning bloggers today a copic card,
this is my first color scheme challenge.
It was searching at the main color, and as you can see
it's became lime green.
it came out very well don't you think,
I hope you are agree with me.
So let me hear what you find.
It is a pity that you do not see how it
papers shines and glitters.
This card is for the challenge;

Scrap-Cards; color scheme



Materialen;
paperpad love [ kars ], randpons [ geen merk ], 3d kit,
lint met hartjes - glitter - strassteentjes - roosjes [ art talent ],
creatables LR0157 [ marianne design ], blaadjes cl cs 11 [ crealies ],

Stempel;
digi Diva Dianna [ sassy studio design ]

Copics;
huid YR0000- E02- 53- 51- RV13- 10- B00
kleding  RV10- 13- 000- V000- YG00- 23
haren  E31- 29- 57
















22 opmerkingen:

Cornelie zei

Als je de foto aanklikt wordt ie natuurlijk groter, en dan zie je hoe mooi het papier glanst. De kleuren zijn zeer treffend en ik vind het een heel mooi kaartje geworden!
Groetjes Cornelie

José zei

Ik zie wel degelijk de glim van het papier hoor! Erg mooie kaart Karin. De stempel vind ik superleuk. Gaaf dat lime groen! Mooi papier en dat toeftje bloemetjes zijn erg mooi.
Groetjes, Jose

Linda zei

super mooi wat een leuke vrolijke kaart is dat weer geworden
gr linda

Annerieke zei

Jeetje joh...wat is die digi ontzettend gaaf! Ik vind dat je er goed in geslaagd bent met de kleuren, mooie combi. Zoals altijd heb je de kaart weer super afgewerkt, top!

gr Annerieke

Donna Heber zei

Awesome card Karin! You are great with Copics. As you know, I need more practice. I love the lime green outfit and those pretty roses. Have a great day!

Angelique zei

Dat heb je prachtig gedaan en wat een schitterende kleuren!

Carol Hurlock zei

Ooo La La what I would give for a figure like that...lol What a fun card Karin. Love your papers and that pretty floral bouquet. Just darling.

Bear Hugs,
Carol

Wilma zei

Hallo Karin,
Ik kan er niet omheeeeeeeeeeeen, want je hebt weer PRACHTIGE kaarten gemaakt. De combinatie lime en roze is SUPER.....zo ook je Jeanskaart en de diaperfoldpouch zijn GEWELDIG ☺☺☺
Nog een fijne vrijdag en alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Elise zei

Prachtige kaart Karin! Leuke digi en die bloemen zijn ook zo mooi!
Fijn weekend gewenst!
Groetjes Elise

hennie zei

Ik sluit mij bij het positieve commentaar van Wilma aan Karin.
Je kaart is weer prachtig!
Lieve groetjes hennie.

Doreen zei

Oooh Karin gorgeous colours on a gorgeous card.xxx

Unknown zei

Wat een geweldige stempel heb je gebruikt en je kaart is dan ook prachtig geworden! Groetjes, Ira

Tinie zei

Wowww Karin wat een geweldig mooi geheel!!!

Groetjes Tinie

Marlies zei

Een prachtige kaart in hele mooie kleuren, ik heb het ook vergroot en dan zie hoe mooi het papier glittert! Ook een hele leuke digi! Super mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

lau58 zei

complimenti Karin, è un'ottima idea, visti i risultati, aver mescolato il romanticismo delle rose con l'immagine "grintosa" della ragazza. Ancora una volta un bellissimo risultato.

Laura

Riet zei

Wat een schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

xxxtglxxx zei

Wow Karin! :) What a stylish and funky card! Love your layout and papers - they are awesome.

have a great weekend,

hugs

xxalisonxx

Kathy Bradley zei

Beautifully colored image, Karin. What a wonderful and gorgeous card. You always know where to place your embellishments to set off the image perfectly - and which types of embellishments to use. You are so extremely talented!!

Artesania zei

Wow Karin ,i know this Paper it looks sparkling and glam .The colouring is great and the lime Ribbon is pretty.Amazing card,you make a great job!
Hugs Gudrun

Marian zei

Heel erg mooie kaart!!

Ellen Taylor zei

Beautifully done! Your groovy girl looks great with fabulous with your papers!
El

Unknown zei

Oohh wat een schitterende kaart Karin, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze