Volgers

zondag 31 juli 2011

50 years and Betty Boop


Goedemorgen bloggers vandaag een 3d kaart
die ikzelf heb uit geprint.
Deze kaart heb ik voor mijn vriendin gemaakt die
morgen ook 50 wordt en van Betty Boop en rozen houdt.
Ik vind hetzelf een zeer geslaagde kaart. 
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden,
dus laat je mening maar weer horen.


Goodmorning bloggers today a decoupage card
wich I have printed out.
This card I have made for my girlfriend who
turns 50 tomorrow and loves Betty Boop and roses.
I find it a very successful card.
I'm curious what you find of it,
so lets hear tour opinion again.


Materialen;
plaatje van internet en uitgeprint, hatpin, hotfix steentjes crystal,
cricut, cartridge home accents & don juan, cb, kant,
 embossing stensil snowflakes, heatgun,
zilver embossing poeder [ ranger ], 
creatables LR0145 & LR0157 [ marianne design ]

Stempel;
HG & Bijzondere dag [ marianne design ]

Inkt;
Versa mark













20 opmerkingen:

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Prachtig zo in het wit en dan Betty Boop in kleur.Je vorige kaarten zijn ook weer schitterend

hennie zei

Wat een schoonheid is die Betty toch en ik denk dat zij de 50 al lang gepasserd is hoor.
Dat is zo heerlijk bij stripfiguren, zijn verouderen niet.
Je kaart is beeldig hoor Karin.
Nog 1 nachtje slapen, ben je al zenuwachtig?
Lieve groetjes hennie.

Unknown zei

Nou Karin, hier ga jij punten mee scoren!!! Wat is die énig! Betty Boop is sowieso al zo grappig, maar je hebt er gewoon iets bijzonders van gemaakt!! Groetjes, Ira

Marlieke zei

Ach kijk nou toch wat een mooie, stijlvolle en elegante kaart. Super mooi gedaan!

Janny's Cards Creations zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden de combinatie van wittinten met Betty Boop die vind ik geweldig.

Gr. Janny

mieke zei

Ontzettend leuke kaart.

Mieke

Jan Hennings zei

OH MY! This is adorable and love all the layering and detail of the flowers!

Anoniem zei

Oh this is so stunning Karin! I love this Betty Boop image - so pretty. And the white embellies on the white heart is very elegant. Gorgeous work!! hugs, Angela

Linda zei

wauw wat een prachtige kaart
gr linda

Cornelie zei

Wow karin, ik vind het echt een prachtige kaart!!!
Groetjes Cornelie

Lenie Hempen zei

Hoi karin

Wat is dit een pracht kaart.
Je blijft er naar kijken.
Het is een juweeltje.

Gr Leny Hempen

Doreen zei

Oh Karin this is stunning.xxx

Marian zei

Wow, wat een knap stukje werk!
Ik vind hem prachtig!

José zei

Prachtig zeg! Wat een sexy Betty! Erg mooi de rozen en de hartenvorm vind ik ook super! Weer een kunstwerk Karin!
Groetjes, Jose

cristel zei

een hele mooie kaart heb je gemaakt je betty boop is super leuk
grtjs

Wilma zei

Hallo Karin,
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens 50 moet gaan worden en dan vraag ik aan jou of je mij ook zo'n GEWELDIGE kaart zou willen sturen.....meis wat een werk, maar wel KEI GAAF ☺☺☺
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Nadine zei

ik vind hem schattig voor een betty boop kaart ;) maar prachtig voor de gelegenheid!

Angela zei

Oh Karin, this is so BEAUTIFUL. I love the way you created this card and all the white is so elegant and just simply gorgeous.
Hugs:)
Angela

Marjan zei

Mooi istie zeker, Betty lijkt zelfs een beetje onder de indruk! :)

Groetjes, Marjan

Sieta zei

Woh Karin, het is weer een super mooie kaart geworden.

Lieve groetjes Sieta