Volgers

woensdag 27 juli 2011

The colours Black, Gray and Green


Goedemorgen bloggers,
vandaag helemaal iets anders niet met een
3d plaatje of copics maar alleen maar met papier.
Ik weet niet hoe dit soort kaarten genoemd worden,
misschien kan iemand dat zeggen.
Het was een hele uitdaging maar zoals je kunt zien
[ vind ikzelf ] ben ik wel geslaagd.
Ik heb in de laatste maanden veel geleerd van een
aantal blogs die ik volg zoals José, Cornelie, Nadine, Marjan
Die maken zo'n leuke kaarten zonder plaatje geweldig.
Dank meiden ik leer veel van jullie.
Nou ben benieuwd wat jullie nu van mijn kaart vinden
en wacht met spanning op jullie reactie's.

Deze kaart is voor de challenge;
Dutch Card Lovers; sketch  en kleurenkaart



Good morning bloggers, today something different
not with decoupage or copics just papers.
It was a challenge but as you can see I did succeed.
The last couple of months I learn a lot off these girls,
They make cards without pictures, awesome.
Thanks girls I'm learning a lot off you all.
Well I'm curious what you find off this card now
and I'm curious of your reaction.

This card is for the challenge;
Dutch Card Lovers; sketch and color scheme


Materialen;
linnenpapier het grijs met glans, acrylsteentjes [ avec ],
randpons mfd 023 [ nellie snellen ], schuurpapiertje,
cb, nestabilitie beaded circle,
embossing stencil bloom en spots and dots [ crafts-too ],
colocore cardstock black magic, lint [ tuincentrum ],
creatables LR0163 [ marianne design ]













26 opmerkingen:

Marjan zei

Ik vind het prachtig! En toch helemaal in jouw stijl. Vaker doen!
Hoe noem je deze kaarten... geen idee! De kaarten met stempels noemen ze cute kaarten, ik noem die van mij maar gewoon scrapkaarten :)

Groetjes, Marjan

Marian zei

Wow, vind hem wel heel erg mooi!!

Marlieke zei

Haha ja hoe noem je zoiets. Volgens mij gewoon scrapkaarten zonder afbeelding of zo. Ik vind hem werkelijk super geworden. Voorheen gebruikte ik ook bijna nooit afbeeldingen. Ik ben mezelf juist gaan dwingen dat wel te gaan doen. Ik vind deze van jou super mooi geworden. En die bloemen! Echt prachtig en erg mooi gefotografeerd.

Anoniem zei

Wat leuk!
Ik vind het werken met zo'n inspiratie voorbeeld ook erg leuk om te doen!
Heb ook nog een idee in de planning en hopelijk binnenkort in uitvoering!
Groetjes Jacomijn

Elise zei

Prachtige kaart Karin, en die bloemen....wauwie!!
Groetjes Elise

Linda zei

Wat zijn ze prachtig geworden, hele leuke bloemen ook zijn dat
ge linda

José zei

Goh Karin, nou dat gaat je uitstekend af medunkt! Wat lief dat je ons meide noemt als inspiratie... dank je wel.
Ik vind de rozetten prachtig! Je moet het vaker doen hoor. En er is idd geen naam voor deze kaarten... gewoon scrapkaarten!
Groetjes, Jose

Cornelie zei

Nou Karin, super gelukt zou ik zo zeggen!!! Wat een mooie kaart!! TOP!! Die bloemetjes, ook super!
Ja, ik zou ook zeggen, scrapkaarten, zou het anders ook niet weten. Doe ook gewoon maar mijn ding, maar vind het erg leuk dat je onze naam hebt genoemd!!
Groetjes Cornelie

mieke zei

Echt leuke kaart !!!
Ook ik doe veel ideeen en inspiratie op op deze blogs !!!

Mieke

Donna Heber zei

Very pretty Karin with those gorgeous paper blossoms!

Marlies zei

Wauw wat een super mooie, hele chique kaart met een geweldige kleuren combi! Echt schitterend gedaan!!
groetjes, Marlies

Jan Hennings zei

great sketch but even more I love what you did with it! Beautiful flowers and design!

hennie zei

Prachtig Karin.
Wat heb jij toch talent.
Lieve groetjes hennie.

Noriko zei

Hoi KArin,

Wat een super gave kaart.
Leuke van kleur en mooie bloemen heb je verwerkt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Unknown zei

Oh wow Karin, wat zijn je bloemen onwijs gaaf geworden meid! Je hele kaart is een plaatje, perfect voor de challenge! Groetjes, Ira

Nadine zei

Echt een prachtig mooi kaartje karin, mooi glimpapaier heb je gebruikt! Leuk dat je onder ander mij noemt als inspiratiebron. Een paar jaar terug kleurde ik nog wel eens afbeeldingen in, maar ik heb er geen geduld voor. Ik kan niet te lang aan 1 kaart werken, het moet snel af. Ik vind jouw ingekleurde afbeeldingen altijd zo mooi, maar ook in kaarten zonder afbeelding ben je goed!

miriam zei

Wat een schitterende kaart karin.
Dank je wel voor je deelname aan de 100ste DCL
gr miriam

ps je kaart gaat morgen op d epost

julie zei

fab card Karin those colours look great together. I love your beautiful flowers!! Julie x

Kathy Bradley zei

This is such a pretty and elegant card - the greens are soft and lovely. Those flowers are just awesome, as is that awesome bow.

Unknown zei

Hallo Karin dit vindt ik één van de mooiste kaarten zeker een top 3 plaats helaas zit ik niet in de jury anders wist ik het wel.

Groetjes Scrapfanaat Peter

xxxtglxxx zei

Oooh, this is something very different from you Karin :) Love the muted colours and design and those rosette flowers look brilliant.

Great embossed detail and inside of card too.

have a great day,

hugs

xxalisonxx

anja curvers zei

Heb ook geen idee hoe je deze kaarten noemt gewoon scrapkaarten dus. Mooi kaartje heb je gemaakt moet je vaker doen. leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

Ellen zei

Mooi, mooi, mooi!
Prachtige bloemen heb je gemaakt.
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Martha zei

Hoi hoi Karin,
ook deze techniek past goed bij jou,
mooie kaart geworden, met mooie kleurencombi!
Groetjes van Daatje

Rosalien Zwackhalen zei

Schitterend gedaan, leuk zoals je die bloem ingeknipt hebt, of is dit met een stans ofzo gedaan? Ziet er heel leuk en speels uit zo. ;)
Bedankt weer voor het meedoen emt de DCL.

Groetjes Rosalien

Angèle zei

Leuk gedaan met die grote strik bovenaan! Prachtige bloemen ook.
Dank je wel voor je deelname bij DCL.