Volgers

vrijdag 29 juli 2011

Baby Gift Box


Goedemorgen bloggers, vandaag weer eens iets anders
 wat ik ook nog niet gemaakt hebt.
Een doosje, ik heb een A4 papier gepakt en de hoogte
van 2.5cm aangehouden de hoekjes ingeknipt en de lijnen op
2.5cm gerild en daarna gevouwen.
De bodum en deksel zijn alletwee hetzelfde alleen heb ik
bij de deksel een hart eruit gehaald.
En ja ik heb het mooi beplakt met het
behangpapier van Espri.
Nou ik vind het een schatje ben benieuwd
wat jullie hiervan vinden en wat jullie reactie's zijn.


Good morning bloggers, today something different
that I did not yet made.
A box, I have taken an A4 paper cut the corners 2.5cm in.
Than creased the lines on 2.5cm and fold.
Bodum and lid are exactly the same.
On the lid I have cut out a heart.
And yes I have covered with the
 beautiful wallpaper from Espri.
Well I find it adorable hope you like it too and
looking forward of your reaction.


Materialen;
behangpapier espri, tape, cricut, cartridge home accents & don juan,
satijn lint, hartje[ avec ], sheetvel.












25 opmerkingen:

Cornelie zei

Zeker een schatje!! Lieve stempeltjes ook!!
Groetjes Cornelie

Doreen zei

This is a stunning creation Karin.xxx

Marlieke zei

Ach jee wat ontzettend mooi en schattig. Heel erg leuk! Super mooi gemaakt.

hennie zei

Hoi Karin ik zie dat mijn eerste berichtje kwijt is.
Daarom nog maar een keer.
Wat is je doosje leuk en origineel gemaakt!
Dank voor je berichtje op mijn blog. Maar heb je wel goed gekeken Karin. Het tasje kan je niet openvouwen hoor.
Ik heb twee projectjes laten zien, een tasje en een kaart die je open kan vouwen.
Ga nog maar eens kijken.
Lieve groetjes hennie.
p.s. ben je al taarten aan het bakken?

Marjan zei

Wat een mooi en lief doosje, leuk dat je het behang hebt bekleed, staat erg leuk!

Groetjes, Marjan

mieke zei

LIEF !!!!

Mieke

Donna Heber zei

So sweet and adorable! Love your box Karin.

José zei

Ik vind het een enig, lief doosje Karin! Is inderdaad weer even heel wat anders, maar dat vind ik nou juist zo leuk. Zo blijf je mensen verrassen he.
Groetjes, Jose

Linda zei

Wat een lieve creatie, echt schattig.
jeetje nog een paar nachtjes slapen en dan komt de 50 eraan hahahaha

gr linda

Martha zei

Hoi hoi Karin,
leuk idee!
mooi gemaakt,
in de eenvoud is het doosje prachtig!
Groetjes en fijne dag van Daatje

Sieta zei

Hoi Karin, zo dit is een erg leuk doosje geworden. Ja je kan met heel veel veschillende materialen je projecten bekleden.
Zo heb ik een kaart voor onze kleinzoon gemaakt met plaatjes uit een boekje, dus heel herkenbaar voor hem. (kaart kan ik pas 2 augustus plaatsen)

Lieve groetjes Sieta

Noriko zei

Hoi Karin,

Wat een super leuke geboorte kado doos heb je gemaakt.
Heel leuk uitgewerkt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Jan Hennings zei

Love this! Entirely too sweet!

miriam zei

wat ontzettend mooi en schattig karin. Mijn envelopje is vandaag op de post gegaan en je zukt hem hopelijk morgen hebben. Alvast een hele fijne .
gr miriam

An Smets zei

Leuk doosje, een leuk draakje
Groetjes,
An

Marian zei

Wat een lief doosje!!

Unknown zei

Nou ja Karin! Wat léuk is je doosje geworden en ook helemaal perfect voor een knulletje! Echt super! Groetjes, Ira

Lenie Hempen zei

Hoi Karin

Wat een prachtig,mooi doosje is het geworden Karin.
Echt super lief gemaakt.
Een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

cristel zei

nou ik vindt hem heel erg super cute
grtjs

Vicky zei

Hi sweetie how are you? WOWWWW this is fantastic I love it its soooo sweet & cute. Its just gorgeous!!

Lotsa hugs Vicky xxx

Kathy Bradley zei

Karin,
What an adorable baby box - the images are sweet - lovely.

Annerieke zei

Hoi Karin,

Oooo, deze is ontzettend leuk zeg! En de plaatjes zijn zoooo lief.

gr Annerieke

rieky zei

wat een leuk doosje !!!!
wat ben je creatief
(bekend papier)

xxxtglxxx zei

Fabulous and so sweet :) Love this idea!

hugs

xxalisonxx

Angela zei

Karin, your box is awesome. I wish I had more time to create and visit everyone's blogs. At times I just have to throw something together fast. Love seeing all your creations.
Hugs:)
Angela