Volgers

donderdag 28 juli 2011

Double Easel Card with Night Fairy


Goedemorgen bloggers vandaag mijn eerste
dubbele easelkaart.
Ik vond ze zo leuk dacht dat moet ik ook eens maken.
Het is een Dank je wel kaart voor een speciaal iemand,
kan niet zeggen wie want ze kijkt op mijn blog.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en zie
jullie reactie's met plezier verschijnen.


Good morning bloggers today my first easel card.
I like them, so I thought I make one to.
It's a thank you card for someone special,
I can't say who because she is watching my blog.
I'm curious what you find off this card,
and let me see what your comments are.


Materialen;
knipvel molly harrison, 3d kit, tape, bolpen, potlood,
roosjes [ flower base ], cricut, cartridge don juan,
hotfixsteentjes purple, my minds eye [ bohemia ],
kant, blaadjes 2 6002-0023 [ joy crafts ].













29 opmerkingen:

hennie zei

O Karin wat een prachtige kaart, net een decortje voor een theaterstuk.
Ik vind dit patroon nog mooier dan een enkele easelkaart. Het is veel evenwichtiger. En jij heb er wel iets heel erg moois van gemaakt.
Hou jij van awards? Ik heb er 1 op mijn blog gezet die ik je graag zou geven.
Je hebt al veel prachtige verjaardagskaarten ontvangen Karin. Bijna 50 spannend hoor, ik word bijna 55.
Lieve groetjes hennie.

Noriko zei

Hoi AKrin,

Jeetje wat een mooi kaart.
Super mooie kleuren en ook deze fairy afbeelding is weer schitterend.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Marlieke zei

Dit is een leuk model zeg. Had ze nog niet eerder gezien (maa dat komt waarschijnlijk door mijn eigen afwezigheid, haha). Mooi geworden.

Anoniem zei

Zo hè da's een heel werk geweest!
Mooi hoor!
Groetjes Jacomijn

Cornelie zei

Wat een mooi effect zo, die dubbele kaart! Zeker erg mooi!! Je hebt h'm ook heel erg mooi gemaakt verder! Mooie plaatjes, roosjes. Alles past mooi bij elkaar! Leuk idee!
Groetjes Cornelie
mooi, mooi, mooi haha

MissMary zei

Hi! much beautifully! very unusual form!

Elise zei

Prachtige kaart Karin...erg mooi zo met die fairies....lekker dromerig...
Groetjes Elise

Janny's Cards Creations zei

Wat een prachtige kaart als je die krijgt als kaart mag je je rijk prijzen, zoveel werk. Dit is echt een kadootje.
Prachtig bij elkaar passend. Ik ben echt onder de indruk. Groetjes Janny

Teri zei

It is fantastic hun!! So gorgeous!!

cristel zei

wauw karin ik vind hem schitterend een echt kunstwerkje mooie kleuren ook super gewoon
grtjs

Annerieke zei

Hoi, hoi,

Mooi zeg, die kleuren en de plaatjes...zijn dat die kleinere plaatjes, die heb ik ook nog. Je kaart van gisteren was ook toppie, hoor. Toch wel erg leuk zonder plaatje, je moet er alleen even opkomen en dan gewoon gaan doen. Fijne dag nog!

Annerieke

José zei

Wow, wow, wow, wat ONT-ZET-TEND mooi is dit zeg! Ik kijk mijn ogen uit. De afbeelding vind ik ook prachtig, dromerig. Ik vind dit een van je mooiste kaarten die ik tot nu toe heb gezien. Een pronkstuk voor degene die deze mag ontvangen!
groetjes, Jose

Marian zei

WOW wat een mooie kaart en zo knap in elkaar gezet!!

xxxtglxxx zei

Breathtaking creation Karin!! :) I went WoW! Love the stunning faeries, and the whole design of the double twisted easel makes it incredibly special.

Gorgeous flowers, dies and details. A real work of art! :)

hugs

xxalisonxx

Wilma zei

Hallo Karin,
Je blijft ons verrassen met je "SPROOKJES-ACHTIIGE" Fairy-kaarten. Net wat je schrijft.....echt wel een MOOI model.....ja, easelkaarten blijven MOOI en deze dubbele is helmaal SUPER. Qua kleuren.....qua 3d-plaatjes.....qua alles ☺☺☺
Liefs Wilma

Artesania zei

Hello my dear friend ,rhis card make mew breathless ,absolutly stunning,gorgeous clours and Image.The Cardstyle is fantastic ,wow i cant believe how beautiful is your idea!
Hugs Gudrun

Linda zei

wauw wat een toppertje
gr linda

mieke zei

mooie kaart, leuk om te maken he?!
mooie plaatjes ook.

mieke

Unknown zei

Waanzinnig mooi is-ie geworden Karin! Echt feeëriek om maar in dezelfde sfeer te blijven. En die kleuren ook hè, helemaal top!! Groetjes, Ira

Rosie zei

Wow, Karin, your double easel is excellent. love it

Lenie Hempen zei

Hoi Karin

Wat is het een prachtkaart geworden.
Echt heel super mooi gemaakt.

Gr Leny Hempen

Nadine zei

Karin, karin, karin... jouw kaarten wrden met de dag mooier! En ik denk dat degene die deze kaart krijgt, graag een plekje ehhh plek vrijmaakt! Want dit is als een schilderij!

Doreen zei

This is stunning Karin.xxx

Conny zei

Hoi Karin,
Nou, vind je dubbele easelkaart in één
woord geweldig.
Maar vind dat je altijd mooie kaarten maakt.
Groetjes Conny

Sieta zei

Woh Karin, wat is dit een pracht stuk geworden en wat een werk heb je er aan gehad.

Lieve groetjes Sieta

judith zei

hartstikke leuk

Kathy Bradley zei

I can't even tell you how beautiful I think this double easel card is that you've created. Firstly, I've never seen a double easel card - and its just wonderful. As always, your card is magnificent!

Perform zei

Hi, Karin! I just love this card! I have a collection of pop-up books, I've been fascinated by them for as long as I can remember and this card reminds me of them~ Beautiful!

Martha zei

Hoi hoi Karin,
vandaag weer een kaartje met plaatje,
ben blij dat ik niet hoef te kiezen.... hihihi,
ze zijn allemaal zo schitterend!
Geweldige sprookjesachtige voorstellingskaart!
Groetjes van Daatje