Volgers

maandag 11 juli 2011

Kerststal / Nativity


Goedemorgen bloggers,
wat een gedoe gisteren weer met reactie's geven,
bij sommige heb ik er 3 keer in moeten zetten
en bij andere kreeg ik het helemaal niet gedaan.
Maar vanmorgen ging het weer goed, dus we hopen maar
dat het vandaag weer verholpen is.
Vandaag weer een kerstkaart in 3D,
ik heb een kerststal gemaakt,
Ik heb de hoeken van de kaart schuin afgesneden
op de achterkant en de voorkant gerild.
Deze daarna op de breedte die je wilt hebben drie
keer omgeslagen om een soort tunnel te hebben.
Dan bewerkt met ijspegels en een rand.
De pilaren heb ik 4 keer gerild op de maat dat je wilt hebben,
en ook een tunnel gemaakt.
Ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden, en
zoals altijd benieuwd naar de reactie's van jullie.
Deze kaart is voor de challenge;

red and green must not be seen
create a paper project with a christmas theme


Goodmorning bloggers
today a christmas card in 3D / Decoupage
I have the corners of the card cut diagonally
on the back and on the front creased.
Than you make a sort of tunnel, this you do
also with your columns.
The roof I have decorated with edge punch and  icicles.
Well i'm curious what you find off my creation.
This card is for the challenge;

red and green must not be seen
create a paper project with a christmas theme



Materialen;
knipvel / decoupage morehead 11052-064, 3d kit, potlood,
rilpen, tape, liquid applique wit, heatgun, hotfix steentjes capri,
gluedots, lijm en flowersoft, cb, embossing stencil argyle,
border rand 15 [ crealies ], metalen ster, ponsrand [ tonic ],
ijspegels creatables LR0135 [ marianne design ],
dcwv the christmas combo.

Inkt; archival black.

Stempel; PSX
















28 opmerkingen:

Marian zei

OOOOOOOOOOO wat is die superleuk!!
Die wil ik ook wel maken!

Anoniem zei

Erg mooi gedaan Karin!
Je zou bijna denken dat het binnenkort kerst is! ;)
Groetjes Jacomijn

hennie zei

Wat een schoonheid Karin!!!
Voor mij heb jij de prijs hoor.
Mijn complimenten.
Maar hoe ga je deze kaart opsturen Karin?
Van harte een fijne dag toegewenst.
Groetjes hennie.

Linda zei

wauw wauw wauw helemaal te gek kaartje, superleuk gedaan
gr linda

Vicky zei

WOWWWWWWWWWWW......sweetie this really is truly beautiful & my fave card of yours hun. Love the sweet image its just gorgeous hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Annerieke zei

Hoi Karin,

Wat een pracht exemplaar weer. Leuk idee om er zo diepte in te brengen, je hebt de kaart ook weer ontzettend mooi afgewerkt.

Groetjes Annerieke

Donna Heber zei

Hi Karin,

I love your house shaped card with nativity! It is simply gorgeous.

Doreen zei

What a stunning creation Karin,a very clever design.xxx

Marjan zei

Dit is een supermooi kaartje, het is bijna een Kerst accessoire, eentje om neer te zetten!

Groetjes, Marjan

redscrap zei

Ik vind je kerststal erg leuk geworden, ook erg origineel, hoe kom je steeds op de kreatieve ideen,
Ik ben even leeg denk ik ben echt aan mijn vakantie toe!
groetjes mina

Anoniem zei

Wat een schitterend én originele kaart! Prachtig gedaan.
Liefs, Myriam

Tinie zei

Geweldig Karin, het lijkt wel een schilderij, ik vind hem superrrr!!!

Groetjes Tinie

Nicole Doiron zei

This is absolutely beautiful! So much creativity!!! Thank you again for joining us at The Paper Variety this week!

Sieta zei

Hoi Karin, ja wat een gedoe was dat gisteren met google hé. Bij enkel blogs kon ik niet normaal een reactie achter laten, maar moest ik een nieuwe pagina openen om daar dan het bericht te schrijven.
En nu ik dit schrijf zie ik dat de tekst grote veranderd is (groter), hihihi wel zo handig.
Je kaart is weer geweldig mooi geworden.

Lieve groetjes Sieta

Unknown zei

Wat een enig tafereel is dit geworden Karin, je kerststal is prachtig geworden! Groetjes, Ira

Barbara zei

Oh gosh, what a lot of work went into this! It's beautiful!

Cornelie zei

Nou de kerststal kan wel op zolder blijven dit jaar, en dan zetten we deze neer! Wat heb je dat mooi en met veel liefde gemaakt!
Groetjes Cornelie

Babette zei

Prachtig dit kaartje met die mooie kerststal, erg leuk gedaan.
Groetjes Babette

downrightcrafty zei

gorgeous creation love the shape and inspirational idea and love the colour choice, thank you for joining us this week at the Winter Wonderland. I have candy if your interested.
Hugs Kate xx

Nadine zei

super schattig kaartje!

Ans S. zei

Wat een schattig kaartje,heel leuk gemaakt

Groetjes Ans S.

José zei

Ik had vanmiddag een reactie zitten tikken maar ik zie em er niet tussen staan helaas. Er is dus iets mis gegaan. Ik wil natuurlijk wel even wat tikken. Ik vind het een prachtstal. Hele mooie ijspegels langs de rand en de embossing op de achterwand vind ik erg mooi. Toppertje!
Groetjes, Jose

Jamilie zei

Hele leuke kaart Karin!! Leuk dat je met ons meedoet op the Paper Variety!! ;-)

Riet zei

Ohhh wowwww Karin,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Ellen Taylor zei

Karin, This is just down right precious!! So many fabulous details in your design!
El

Sandi zei

Beautiful card...I love the sweet scene and all the dimension and little details. Thank you for joining us at The Paper Variety this week.

Morgan zei

Stunning!

Angela zei

LOVE THIS KARIN!!!! WOW!! This is amazing. You really knocked this out of the park. Your whole scene is beautiful and I love all the details you added. Oh and the 3D images are so adorable.
Hugs:)
Angela