Volgers

zondag 31 juli 2011

Candy Time

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 31-7
This message remains on top untill 31-7

Hallo bloggers vandaag een Candy, jaaaaaaaa.
Maar ALÉÉN voor mijn VOLGERS en voor
diegene die altijd een REACTIE zetten.
En ik weet wie dat zijn.

En waarom vragen jullie je misschien af ?
 Nou, omdat ik over twee maanden  50 wordt.
En dat wil ik natuurlijk niet zo voorbij laten gaan.
Wat moet je doen om voor deze candy in aanmerking tekomen.
Ik zou graag willen dat je een kaart of iets anders voor me maakt
en naar me opstuurt, als je dat wilt,
hoef niet speciaal met 50 hoor. [ lol ]
Mijn adres kun je opvragen door me temailen,
deze staat bij mijn profiel en kun je aanklikken.
De kaarten die ik binnen krijg maak ik een foto van en zet hem
hier op deze post neer, zodat iedereen het kan zien.
De kaarten moeten vóór 31-7 binnen zijn want op
1-8 op mijn verjaardag maak ik de winnaars bekent.
Hoe vragen jullie je af mijn man ERIK,
mijn schoonzus Marian, en Ikzelf gaan er 3 uitkiezen.
En geloof me we hebben allemaal verschillende smaken,
dus iedereen heeft kans, ik hoop dat jullie dit leuk vinden
en dat er veel reactie's opkomen.
Mochten er veel kaarten binnen komen heb ik nog een prijsje.
Hiieronder kunnen jullie de prijzen zien die je kunt winnen.


Hello bloggers today a Candy, jaaaaa.
But only for my FOLLOWERS and for those who
always leave a COMMENT.
And I know who these are.

Why you ask, because I'm going to be 50.
What must you do for this Candy, make a card
or anything else, send it to me, you can optain my
address if you click on my profile.
I take a picture from it
and put it here on this post., so that everybody can see it.
The cards or something must be before 31-7 here,
 because on 1-8 I announce the winners.
Everybody has a change because my husband Erik,
my sister in law Marian and myself are judging and believe
me we all have different tast.
Well I hope you like it and I hope there is a lot
of responce.
Me there a lot of cards than there is another prize to win.


Dit zijn de prijsjes / These are the prizes
Sheet vel glas in lood / stained glas sheet
Scrapboekje Art Talent
3D vel / Decoupage
5 Headpins
Stempelset Kerst /
Christmas sheet stamp, sorry there are some dutch words on it.






Dit zijn de ingezonden kaarten;
These cards are sent;






















De Laatste van 




      

34 opmerkingen:

hennie zei

Je hebt grootse plannen Karin!
Ik wil jou heel hartelijk bedanken voor de vele berichtjes op mijn blog.
Ik denk dat ik mijn blogger probleem nu achter mij heb, wat was dat steeds frustrerend zeg. Jose gaf de tip om niet aangemeld te blijven in Google, vanmorgen heb ik zonder problemen al 5 berichtjes verstuurd.
Fijne dag en succes met je candy's, liefs hennie.

Linda zei

wat een leuk idee joh, nou ik ga een kaartje voor je maken hoor, ik mail je zo even voor je adres(ook leuk om een kerstkaartje te sturen LOL)
gr linda

miriam zei

Wat een mooie foto's van de efteling zo te zien is het een leuke dag geweest.

Wat een leuke candy ga je doen ,ik hoop dat je veel kaarten gaat ontvangen.

groetjes miriam

Elise zei

Oh wat leuk zo'n candy! Natuurlijk doe ik hier aan mee! Ik ga proberen een hele mooie kaart voor je te maken!
Als ik em af heb, mail ik wel ff voor het adres....
Ik ben 1 aug. wel op vakantie, maar misschien hebben we wel internet zodat ik toch de uitslag kan zien...
En nu gauw wat leuks bedenken....
Groetjes Elise

José zei

Oh Karin, dit vind ik eeeeenig! Ik doe mee, ik doe mee! En nog niet eens zozeer om de candy maar gewoon omdat ik het een leuk idee vind. Ik wil je adres wel en dan ga ik heerlijk aan de freubel. Zal je apart wel even een mail sturen die je kan beantwoorden.
Groetjes, Jose

Wil zei

Hallo Karin, wat een ontzettend leuk idee om dat zo te doen.
Ik ga je zo even een email sturen voor je adres. Want ik zou een leuke kaart voor je maken hoor, want ja je wordt natuurlijk maar een keer 50.
Als je de uitslag bekend maakt ben ik nog even een paar daagjes op vakantie. Maar ik vraag wel ofdat mij zus Jopie het in de gaten wilt houden.
In ieder geval wens ik iedereen veel succes. Ik ga vast nadenken hoe ik je kaart ga maken.
Lieve groetjes Wil

Tinie zei

Super leuk idee Karin, maar ik moet er nog even over nadenkenLOL

Groetjes Tinie

Marian zei

....en ik mag niet mee doen behhhhhhhhhh

Ellen Taylor zei

Hi Karin,
I signed up to follow your blog. I find your beautiful dimensional cards so very inspirational! Wishing you a happy birthday!! I hear life begins at fifty!
:)
Ellen

Babette zei

Leuk idee hoor. Doe natuurlijk ook mee. Mail je tzt wel voor het adres. Ga nu nml nog geen kaartje sturen want je bent nog lang niet jarig. Hihi.
Groetjes Babette

Jan Hennings zei

A great bunch of candy :)

Babette zei

He Karin, zag dat jij ook gewonnen hebt bij de Winter Wonderland bloghop. Gefeliciteerd.
Groetjes Babette

Bea van Ette zei

50....., pff!

En die kaart krijg je hoor!

Groetjes, Bea

Janny's Cards Creations zei

Natuurlijk krijg je een mooie kaart voor je verjaardag wel of niet winnen maakt niet uit.
Ik vind het gewoon leuk je er een te sturen.
Dus als je, je adres wil mailen als antwoord op dit mailtje dan stuur ik je een verjaardagsgroet. Groetjes Janny

Jan Hennings zei

Hope you have a happy birthday :) Turning 50 is a good thing...I turned 50 in December and feel like a spring chickie!

José zei

De eerste 2 kaarten zien er al prachtig uit! Ik ben ook hevig aan de freubel maar het zinde me nog niet dus ben ik met een nieuwe begonnen hahaha. Het gaat nog ff duren Karin!
Groetjes, Jose

Jan Hennings zei

love your cards...beautiful, as always!

Anoniem zei

what creative candy Karin! Going to be fun to see all the cards you receive... fabulous! you lucky gal! All the best to you!

Carol Hurlock zei

Karin what a fun idea. At 50 your should celebrate and celebrate in style. Sounds like this is a wonderful way to start the celebration. If I were to send a card, would I send it to where you have "Location" in your profile. Is that your address.

Bear Hugs,
Carol :O}

Jopie zei

Hallo Karin,
Ik wil je graag een kaartje sturen voor je 50e verjaardag, een hele leeftijd hè al is dat voor mij al een hele poos geleden. Ik vraag aan mijn zus Wil je adres wel en anders zal ik je een mailtje sturen.
groetjes Jopie

Cornelie zei

Wat een goeie!! Want ik heb het gevoel dat sommige blogs volgers hebben vanwege candy's en niet vanwege je blog. Dus vind ik dit een goeie zet! Helemaal zoals het hoort!
Groetjes Cornelie ( (nog) geen volger haha!)

Cornelie zei

Nou gezellig, dan zullen we elkaar regelmatig tegen komen! Dat eerlijke wordt me niet altijd in dank afgenomen, maar ik kan niet anders! Leuk dat je m'n volger bent geworden, en ook ik vind juist al die verschillende stijlen zo leuk en kan daar enorm van genieten en inspiratie uit opdoen! Om naar te kijken, maar ook om te maken!
Nou tot de volgende keer!
Groetjes Cornelie

Jan Hennings zei

Oh my! Your cards are just stunning and you are one talented artist!

Noreen M zei

This is a great idea. It will be nice to see all the different styles of cards you will recieve. Thank you so much for always leaving an uplifting comment. I really enjoy the inspiration. Thanks again. Noreen

Anoniem zei

These cards you received are just beautiful! Hope your 50th birthday is very special!!! big hugs, Angela

xxxtglxxx zei

Hi Karin :) Hope you are keeping well :) What a fabulous collection of cards! You are so lucky and also so naughty opening them before your birthday! lol :D

Its been great visiting your blog tonight and catching up with your latest creations. I loved the love-birds and the pink christmas is a beautiful image too.

Take care,

hugs

xxalisonxx

Sue zei

Super sweet baby boy card! The new parents are going to love this....a true treasure.

Hugs
Sue

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Karin,

Nu heb ik een kaart klaar liggen, maar je adres op zo'n notitie blaadje is foetsie??
Zou je nog een keer je adres willen mailen naar lida.goosen@hetnet.nl
Hartelijke groetjes en leuk dat je zoveel reacties krijgt.
Doeg Lida

Anoniem zei

oh wow! you are receiving lots of fun/creative cards! congrats Karin!

Georgee zei

The card is just beautiful. You colour your stamped images so beautifully and the embellishments are lovely. I am a follower and I would, of course, love to win the candy, but the gorgeous projects on your blog are worth the visit.

Noriko zei

Hoi Karin,

Je kaart is geweldig mooi.
Leuk model en een enig plaatje!!!
Voor jullie beide een hele fijne verjaardag alvast gewenst en op naar de 60 zullen we dan maar zeggen!!!hihi.

Lieve verjaardagsgroetjes van Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Wilma zei

Hallo Karin,
Hiep, Hiep, Hoera.....er is er 1 jarig Hoera, hoera ♫♪♫♪♫♪♫
Van ♥-e Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag. Maak er een hele fijne en gezellige dag van samen met Erik en met verder met al degene die je lief zijn. Een dag met kaartjes, bloemetjes en misschien ook wel kadootjes, maar bovenal met een heel veel gezelligheid. Een dag om later met heel veel plezier aan terug te kunnen denken.
Dus GENIET ervan ♫♪♫♪♫♪♫. Jij bent vandaag degene die in het middelpunt van de belangstelling mag staan ☺☺☺
Liefs Wilma

Lia zei

Van harte gefeliciteerd met je 50ste, en een hele fijne dag toegewenst,

groetjes Lia

José zei

Hoi Karin, van HARTE gefeliciteerd met je 50e verjaardag! Het weer zit vandaag mee dus ik hoop dat dat in ieder geval zal bijdragen aan een geweldig leuke en mooie dag!
Liefs, Jose