Volgers

zondag 10 juli 2011

Digital Stamps


Goedemorgen bloggers eventjes iets anders,
want ik vind dit toch wel super.
Zoals jullie misschien nog weten heb ik 6 weken geleden
bij winter wonderland een stempel gwonnen.
Maar door twee keer de stempel op testuren had ik er nog geen.
Na 15 mailtjes van hoe kan dat nu en wat is er met de post in nederland
aan de hand, kreeg ik gisteren het bericht dat ik 10 digi's uit mocht zoeken.
Nou dat vond ik natuurlijk super en heel erg netjes.
Dus dat wilde ik jullie even laten weten en zien.
Deze zijn het geworden ze zijn van ; Pollycraft








11 opmerkingen:

Marlies zei

je hebt hele leuke digis uitgezocht Karin, ik ben heel benieuwd wat er ermee gaat maken. Je kerstkaart is ook weer super mooi!
groetjes, Marlies

José zei

Das zeker netjes!!! Hartstikke leuk zeg.
Wie weet vallen ze nog in de bus. Ik heb dat ook weleens gehad dat het een eeuwigheid duurde. Waar zo'n envelop dat ligt in de tussentijd is een raadsel. Maar ik heb het ook weleens meegemaakt dat het idd niet aankomt....heel raar.
Groetjes, jose

Evy G zei

Ik ben toch wel een beetje heel veel jaloers ;-)

groetjes, Evy

Elizabeth zei

De Nederlandse post is tegenwoordig echt een grote ellende. Er komen regelmatig dingen niet aan.Jij boft toch maar weer op deze manier met zoveel prachtige digistamps.

Tinie zei

Tnt ik weet er over mee te praten:) Maar dit is prachtig opgelost!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Leuke keuze! Kun je weer mooie kaarten mee maken. Groetjes, Ira

Cornelie zei

Wow, wat een leuke prijs!! en wat een leuke digi's!
Groetjes Cornelie

Linda zei

wat leuk joh en wat heb je leuke stempels uitgekozen
gr linda

manuela zei

Wow, wat een leuke prijs!
en wat heb je leuke stempels uitgekozen
groetjes manuela

Sieta zei

Hoi Karin, ik wou een berichtje bij je achter laten maar dat ging nu anders dan andres.
Ik kon hem niet direct onder de andere berichtjes schrijven maar moest een nieuwe pagina openen
en daar heb ik dit bericht dus geschreven. Je digi's zijn super mooi en we zien wel wat je ermee
gaat maken.

Lieve groetjes Sieta

lau58 zei

che idea Karin!!! Una card molto dolce che fa venire la nostalgia del Natale ( e i garantisco che con 35° un po' di nostalgia del freddo viene). Penso propio che mi ispirerò alla tua card per le festività di quest'anno ( posso?)

Laura