Volgers

donderdag 15 december 2011

Theo 60 Years


Goedemorgen bloggers vandaag het kaartje
dat ik voor theo heb gemaakt  de man van Lida
Zei vroeg om een kaartje temaken voor hem omdat hij altijd
zo weinig kaartjes krijgt, ook vroeg hij zakdoeken voor zijn
verjaardag en dat was mijn uitgangspunt voor mijn kaart.
Een waslijn met zakdoeken en een voor in de pocket.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Good morning bloggers today the card that I have
created for the man of Lida.
She asked to make a card for him because he always 
get so few.
He has ask for his birthday handkerchiefs and that was
the starter point of my card.
I have made a clothesline full of handkerchiefs and
one for in the pocket.
'm curious what you guys think


Materialen;
papier arty blocks [ marianne design ], koperen brads,
cricut, cartridge home accents, cb, satijn lint,
blauwe gelpen, knoopjes [foof-a-la ],
zakdoek, embossing stencil spots and dots [ crafts-too ].

Stempel;
marianne design

Inkt;
archival black









24 opmerkingen:

Noriko zei

Ohhh deze is orgineel Karin!!
Super leuk gedaan!
Om de zakdoeken kan hij nu niet meer heen.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Rachel zei

Ik vind hem geweldig! Wat ben je leuk met de 'opdracht' aan het werk gegaan!!!

hennie zei

O wat leuk Karin en zo origineel!!!
Fijne dag, groetjes hennie.

Anoniem zei

haha die is leuk!
Groetjes Jacomijn

3dnadia zei

Hoi Karen
Wat een prachtig en origineel kaartje

Groetjes Nadia

mieke zei

Heel origineel !!! Leuk bedacht zeg, echt een persoonlijk kaartje.

Mieke

Wilma zei

Hoi Karin,
Nou.....die MOOIE zakdoek kan hij MOOI in de pocket stoppen en je MOOIE kaart op een speciaal plekje neer zetten ☺☺☺
Liefs Wilma

Annerieke zei

Hahaha, ik vind hem erg leuk Karin. Als je zakdoeken vraagt...krijg je ze ook. Erg origineel uitgevoerd, ziet er hartstikke gaaf uit!

gr Annerieke

Doreen zei

What a fabulous card Karin, perfect.xxx

Elise zei

Dat heb je weer prachtig gedaan Karin!
Groetjes Elise

Jan Hennings zei

What a cute card and great design. It's so nice of you to make this for him :)

Babette zei

Wat een leuk idee, erg mooi gemaakt al die zakdoekjes.
Groetjes Babette

Unknown zei

Hele originele kaart Karin, erg leuk met die zakdoekjes!! Zal dan ook blij worden ontvangen! Groetjes, Ira

miriam zei

Hij is leuk zeg en erg origineel en mooi
gr miriam

Lenie Hempen zei

Ik lach me rot KARIN dat ik je kaartje zag.
Echt geweldig.
THEO heeft in elk geval een zakdoek.

Gr Leny Hempen

Marian zei

Heel leuk en heel orgineel!

Christine zei

Helemaal te gek! Daar zal ie wel blij mee zijn!!
Liefs
Christine

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hij is geweldig geworden Karin,
Meiden/dames in het echt is hij nog mooier.
Zeker weten dat hij een speciaal plekje heeft gekregen. Laat dat later op mijn blog nog wel zien als ik de winnaar bekend maakt. Theo zijn mening dus.
Lieve groetjes en enorm bedankt.
Lida

Ans S. zei

Leuk die zakdoekjes op je kaart voor Theo.
Ik wil dat gezicht van Theo wel eens zien, want volgens mij krijgt hij heel veel kaartjes.

Groetjes Ans

Kathy Bradley zei

Adorable card, Karin! I love the banners and great masculine colors - and the handkerchief inside is awesome. As always, you've done a marvelous job!!

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Erg leuk idee met die zakdoeken.

Helen zei

wat een geweldig leuke kaart is dit geworden. Groetjes, Helen

xxxtglxxx zei

This is great! What a cute idea to make a washing line of handkerchiefs and then tuck one inside for a gift! :)

Inspirational!

hugs

xxalisonxx

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat een origineel kaartje!
Mooi van kleur!
Theo was vast heel blij!
Groetjes vqan Daatje