Volgers

donderdag 8 december 2011

Lily of the Valley

Goedemorgen bloggers eerst wil ik jullie vertellen dat ik
2 weken geleden een klein prijsje had gewonnen bij Creadin

setje papicolor classic.


En eergisteren heb ik de candy van sjoukje gewonnen.
Zo gauw die binnen is maak ik een foto en laat ik het jullie zien.
Helaas is mijn pc nog steeds niet goed,
 de fire card was niet goed en mijn virusscanner is kapot,
 dus het duurt nog even.

Nu naar mijn kaart vandaag een 3d kaart
eenvoudig maar een leuke kaart dacht ik.
Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.


Goodmorning bloggers first I wanted to let you know that 2
weeks ago i have won a prize at creadin [ see picture above ].
And 2 days ago i have won  the candy at sjoukje, soon at is
arrived i make a picture and let you see.
My pc is still not make my fire card was not good and my
virusscanner was broken.

So know to my card it's a simply card in 3d but nice i think.
I'm curious what you find of it.

Materialen;
3d knipvel [ marianne design ], 3d kit, potlood, bolpen,
halve parels, parelbrad [ xenox ], kant [ stoffenzaak ],
sunshine paper pack [ docraft ],
swirl creatables LR0116 [ marianne design ],
rose creatables LR0145 [ marianne design ].













25 opmerkingen:

Nicole zei

Proficiat met je prijsjes. Leuk zeg!! Je kaartje is erg mooi in al zijn eenvoud. Liefs, Nicole

Linda zei

Veel plezier met je gewonnen prijsjes en je kaartje is super
gr linda

Vicky zei

This is gorgeous sweetie I love the swirl with the beautiful pearl in the middle.

Lotsa hugs Vicky xxx

manuela zei

Proficiat met je prijsjes. Leuk zeg!
wauww Je kaartje is erg mooi geworden

groetjes Manuela

Marjan zei

Leuk altijd, prijsjes winnen, van harte!
Je kaart is mooi, zo eenvoudig vind ik hem niet eigenlijk.

Groetjes, Marjan

Janny's Cards Creations zei

Ik vind het een erg mooie kaart geworden. Mooi 3D plaatje. Enne.... gefeliciteerd met je prijsjes. Leuk. Groetjes Janny

Bea zei

Proficiat met je prijsjes karin, dat kaartje mag er ook zijn hoor, ik vind het prachtig geworden.

groetjes Bea.

CreaSjouk zei

Hoi Karin,
Helaas is het me niet gelukt gisteren je candy naar het postkantoor te brengen (er kwamen wat andere dingen tussen). Nu met al die beveiliging tegen vuurwerk is het jammer dat je het niet zomaar door de brievenbus kan gooien, waarvoor ik er speciaal naar het postkantoor moet rijden (7 km verderop)
Morgen ga ik het echt doen. Met een beetje geluk heb je hem dan zaterdag of begin volgende week.

Je kaartje is trouwens weer erg mooi!

Groetjes Sjoukje

Doreen zei

Congratulations on your prize win.
This card again is beautiful Karin.xxx

Babette zei

Het is weer een plaatje en van harte met je gewonnen prijsjes.
Groetjes Babette

Tinie zei

Leuke prijzen Karin!!! Je kaart ziet er ook weer helemaal prachtig uit!!!

Groetjes Tinie

Elise zei

Hij is weer prachtig geworden! Gefeliciteerd met je prijsjes!!
Groetjes Elise

José zei

Van harte met je prijzen Karin!
Je kaart is mooi. Prachtige afbeelding. De swirl met bloem en brad staat er heel mooi bij.
Groetjes, Jose

Wilma zei

Hallo Karin,
Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijzen. Altijd leuk om iets te winnen, toch?
Je dacht een LEUKE kaart te hebben gemaakt.....je hebt een LEUKE kaart gemaakt ☺☺☺
Liefs Wilma

Marian zei

Mooie klassieke kaart!

Helen zei

Hoi Karin, proficiat met je prijsjes; de 1e van Diny heb ik ook gewonnen. Leuk he. Je kaartje is weer een hele mooie; heel stijlvol. Groetjes, Helen

Lenie Hempen zei

Hoi Karin

Gefeliciteerd met je prijzen.
Wat een prachtig mooi kaartje.
Hij is echt schitterend.


Gr Leny Hempen

Ans S. zei

Mooie kaart weer Karin, ik heb ook zo'n setje Papicolor classic gewonnen bij Creadin.

Groetjes Ans

Unknown zei

Proficiat met je prijzen Karin, altijd leuk om iets onverwachts te krijgen, ja toch? Mooi kaartje, prachtige swirl! Groetjes, Ira

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Prachtig achtergrondpapier.

Riet zei

Wat een mooi lief kaartje Karin.

Liefs Riet.

Kathy Bradley zei

This card is so very gorgeous! The image is quite lovely and the lace so pretty! The swirls on the side are a perfect touch!

lau58 zei

Wooow!!... una card stupenda, elegante e curatissima. Sei bravissima.

Laura

xxxtglxxx zei

This is really pretty :) What lovely papers and gorgeous decoupage!

hugs

xxalisonxx

Donna Heber zei

Gorgeous! Just love the swirl with the pretty brad.