Volgers

donderdag 22 december 2011

Granny Mouse


Goedemorgen bloggers dank jullie wel voor de mooie
reactie's op mijn knutselkamer.
Ja heel erg netjes en opgeruimd zei iedereen hahahaha
ja als ik een kaart heb gemaakt ruim ik eerst mijn spullen
weer op voor ik aan het volgende begin, ja zo ben ik.
Maar ja we hebben allemaal wel wat, oja ik woon er niet
elizabeth het lijkt er soms wel op hé.
Maar nu naar mijn kaart een 3D kaart weer deze keer
met een leuk plaatje.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Good morning bloggers thank you for the lovely comments
on my craftroom.
Everybody says I have a very clean up room.
I make a card and than i clean up for i started on the next card.
O yes and elizabeth says if I live there, know i don't hahahaha.
Know to my card another 3D with a lovey picture.
So i'm curious what you find of it.


Materialen;
knipvel a new world, magriet ponsen [ picture punch ],
studs [ orange ], lace stoffen winkel,
paperpad sunshine paper pack [ docrafts ],
tak creatables LR 0157 [ marianne design ],
strassteentjes op een rij [ art talent ] komt van candy sjoukje.











17 opmerkingen:

Doreen zei

This is just beautiful Karin,fabulous image and I love your backing.xxx

Wilma zei

Hallo Karin,
Wat een HEERLIJK VROLIJKE kaart is dit met al die margrietjes en ook nog BLING BLING ☺☺☺
Liefs Wilma

Elise zei

En al weer zo'n prachtige kaart! Mooie vrolijke zonnige kleuren....
Groetjes Elise

Linda zei

Wat een leuke vrolijke kaart en wat een schattig plaatje
gr linda

Jan Hennings zei

How cute! Love Granny Mouse and the beautiful colors!

CreaSjouk zei

Hé, weer iets uit mijn candy gebruikt!
Mooi kaartje hoor! Leuke kleurencombinatie en mooie details.
Groetjes Sjoukje

Annerieke zei

Wat een heerlijke kleuren Karin, even wat anders. Leuke kaart! Toevallig ben ik gisteren ook met iets anders dan kerst begonnen, ik moest helemaal wennen. Toch ga ik ook nog even door met de kerstkaarten, een klein begin voor volgend jaar :-).

gr Annerieke

Sieta zei

Hoi Karin,
Ik heb ook even je hobby plek bewonderd, ziet er gaaf uit.
Deze kaart is ook weer erg mooi geworden.

Liefs van Sieta

Marian zei

Een hele mooie kaart Karin

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Karin.
Echt schitterend.
Geweldig mooi van kleur.

Gr Leny Hempen

Ans S. zei

Mooi kaartje met een heel lief plaatje.

Groetjes Ans

cristel zei

alles past gewoon heel erg goed bij elkaar een hele mooie kaart
grtjs

Vicky zei

Gorgeous card sweetie love the colours they are so pretty.

Lotsa hugs Vicky xxx

Marlies zei

Wat een mooie kaart Karin, prachtige zonnige kleuren en hele mooie bloemenhoekje. Wat bof jij met z'n mooie hobbykamer en het ziet er inderdaad zo mooi opgeruimd uit! groetjes, Marlies

Bea zei

Een mooie kleurige kaart, zonnig en dat vrolijkt je wel op nu het buiten zo herfstachtig is...

fijne feestdagen

groetjes Bea.

Unknown zei

Wat een heerlijk zonnig en vrolijk kaartje, daar word ik helemaal blij van! Mooi versierd ook Karin! Groetjes, Ira
p.s. ik heb dat ook hoor, ik werk op een klein werkblad en hou ook niet van die explosies van spullen om me heen ;-)

Kathy Bradley zei

Adorable image and gorgeous card! The DP is lovely and the embellishments/dies are absolutely beautifufl!