Volgers

dinsdag 13 december 2011

Christmas Deer

Goedemorgen bloggers vandaag een klein kerstkaartje
dit is een formaat van 10.5 bij 10.5.
Ik heb hem ook heel eenvoudig en rustig gehouden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Deze kaart is voor de challenge;

DCL; beestenboel


Good morning bloggers toaday a small
christmas card the format is in cm and is 10.5 at 10.5.
I have kept it very simply.
I'm curious what you find of it.
This card is for the challenge;

DCL; animal


Materialen;
embossing poeder zwart en zilver [ ranger ],
heatgun, lint [ tuincentrum ].

Stempel;
text;  zat bij sjoukjes candy op een sheet.
hert; inkadinkado








34 opmerkingen:

Johanna zei

Prachtige, stijlvolle kaart!
Groetjes, Johanna

Wilma zei

Hallo Karin,
Less is More. PRACHTIGE en STIJLVOLLE kerstkaart.
Het zou misschien more is less worden als je nog meer ging toevoegen.
Hoe embos jij 2 kleuren zo MOOI apart? Ik weet niet hoe ik het anders kan vragen.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Wat een leuk idee!
Ik hou d'r wel van!
Groetjes Jacomijn

Marjan zei

Heel mooi, dat hert heeft ook niks meer nodig, mooi gedaan met de zilveren accentjes.

Groetjes, Marjan

Marlieke zei

Wat een leuke stempel is dat. Perfect om zo'n mooi, klein en eenvoudig kaartje alscdeze te maken. Sietske er leukmuit.

Tinie zei

Wowww geweldig Karin, een super stijlvolle kaart!!!

Groetjes Tinie

Doreen zei

Stunning Karin, the deer image is beautiful,such an elegant card.xxx

Annerieke zei

Wat een mooie eenvoudige kaart Karin! Klein maar fijn, nietwaar?

gr Annerieke

Vicky zei

Gorgeous card love the image hunni.

Lotsa hugs Vicky xxx

anja curvers zei

Heel erg mooi hoor zo'n kaart heeft gewoon niet meer nodig. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Nicole zei

Rustig ja, en elegant ook. Helemaal prachtig. Mooie stempel hoor. Liefs, Nicole

Riet zei

Wat een schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

Linda zei

Wat gaaf gedaan, toppie
gr linda

José zei

Wat een schitterend hert zeg. Super mooi gedaan. De kaart heeft zeker niet meer nodig.
Top dat je weer meedoet met DCL, Karin!
Liefs, Jose

Unknown zei

Met deze stijlvolle kaart laat je zien dat je inderdaad niet veel nodig hebt Karin, het is gewoon een pracht van een kaart geworden, heel chic! Groetjes, Ira

Lenie Hempen zei

Wat een geweldig mooi rustig kaartje Karin.
Hij is echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Cornelie zei

Ik vind h'm helemaal geweldig Karin. Supermooi gedaan!Ik zie een winnares denk ik zomaar!
Groetjes Cornelie

Martha zei

Hoi hoi Karin,
ik vind het een prachtige kaart!
Less is more... zeggen ze wel eens!
Groetjes van Daatje

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat een mooie kaart ik vind de stempel heel mooi bij deze stempel moet je het inderdaad rustig houden.

Groetjes Marrie

Stampidoe@gmail.com zei

heel stijlvol gedaan, bedankt voor het meedoen met dcl

Babette zei

Schitterend en elegant kerstkaartje.
Groetjes Babette

Helen zei

wat een supermooi kaartje. Groetjes, Helen

Kathy Bradley zei

As always, you've created a most wonderful card - it is simple, elegant and gorgeous!!

Ellen zei

Wat een leuke uitwerking van de opdracht Karin!
Hele sfeervolle kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCl.

Groetjes Ellen

Christine zei

Mooi! Moet lukken, ik heb er ook nog zo ééntje met die stempel! Eén dezer dagen zet ik het wel op mijn blog!
Liefs
Christine

Ans S. zei

Hele mooie stijlvolle kaart.

Groetjes Ans

Jan Hennings zei

How adorable! Thanks for your sweet comment on my Really Reasonable Ribbon Blog Hop spoolie :)

Sue zei

I love this stamp! Such a nice card, Karin.

Hugs
Sue

Valerie zei

Another beautiful card!

Marian zei

Ik vind hem schitterend!!!

Margot zei

wauw! wat een beauty! bedankt voor het meedoen met de dutch card lovers!

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is prachtig Karin. Deze kaart heeft echt niks meer nodig. Helemaal af.:)) En wat een schitterende stempel is dit, ik ben gek op hertjes.:)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

miriam zei

Vindt hem schitterend karin ,wat een prachtige stempel heb je gebruikt
Bedankt voor je deelname aan DCL
groetjes miriam

xxxtglxxx zei

This is gorgeous, elegant and stylish Karin. What a fantastic image and looks perfect in monochrome. :)

hugs

xxalisonxx