Volgers

dinsdag 28 augustus 2012

Snowman

Goedemorgen bloggers vandaag een kerstkaart voor jullie.
Maar eerst heb ik een vraagje aan jullie.
Ik kreeg gisteren van marjan een mail dat ze geen reactie
kon geven en een melding.
Hebben jullie daar ook last van als jullie dit bij mij doen
of gaat het gewoon goed.
Als er iets is laat het me weten ik weet niet of ik 
het kan oplossen maar ik kan het wel proberen.
Ik weet dat mijn schoonzus niet als eerste reactie kan geven, 
maar aangezien ik gewoon van jullie reacties krijg weet 
ik het ook niet.
Hopelijk is dit van korte duur.
Maar ben toch benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Deze is weer voor mijn kerstklant die
 20 grote A4 [ doormidden gevouwen ]
kerstkaarten wil hebben.


Good morning bloggers today I have christmas card for you.
But first I have a question for you.
Do you have problems when you are giving a
 comment on my blog.
Let me know if you have mayby I can solve it.
But let me know what you find of my card.
This card is the first of 20 big christmas cards
A4 [ folded ], for a customer.



Winter Wonderland; Red and Green



Materials;
decoupage tbz 580.657, brad [ art talent ],
papers the christmas combo [ DCWV ], rhinestone,
ribbon [ art talent ], link2link with christmas hat punch,
 leaves creatables LR0157 [ marianne design ],
poinsettia creatables LR0122 [ marianne design ],
nestabilitie classic scalloped circle large.

Stamp;PSX

Inkt; archival black









23 opmerkingen:

jokiedebeer zei

Karin wat een prachtige kerstkaart.
Ik kan altijd goed reageren op jou blog.
Maar mijn blog heeft weer andere problemen, nl met volgers aanmelden. En als ik een reactie geeft op de blog van Miss creatuurtje, krijgt ze daar wel een melding van maar hij is niet zichtbaar op haar blog. Dus er zitten veel problemen in de blogs.

groetjes joke

Desire Fourie zei

Karin this is just gorgeous. Lots of eye candy hear to feast the eyes on.
Hugs
Desíre
Doing Life
Digistamps4Joy DT Member
Tammy’s Scrapin Corner DT Member

Riet zei

Wat een prachtige kaart Karin.

Liefs Riet.

Wilma zei

Hallo Karin,
Ik heb geen enkel probleem met het geven van een reactie. Je laat een MOOIE kerstkaart zien en je kerstklant zal hier zeker tevreden mee zijn ☺☺☺.
Liefs Wilma

cristel zei

prachtige kaart hoor en ik vindt je kleine rode sterretjes zo lief aan de zijkant
grtjs

Elise zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt!! Ik heb geen problemen gehad met een reactie plaatsen...
Groetjes Elise

Dorte zei

Such a lovely Christmas card, Karin, lovely colours.
hugs Dorte

José zei

Mooie kaart Karin. Leuk die sneeuwpop!
Ik ga zo op publiceren drukken en dan kijk ik wel of het lukt. Zo niet dan stuur ik je een mailtje!

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart! Mooie kleuren en een leuke afbeelding!! groetjes, Marlies

Unknown zei

Ik denk dat je weer een zeer tevreden klantje hebt Karin, want je hebt een geweldige kerstkaart gemaakt. Heb zelf geen problemen met het plaatsen van reacties, gebruik Google Chrome en/of Firefox en dit gaat altijd goed! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

downrightcrafty zei

afternoon hun, sorry missed you this morning, but wow love the image so soft and vintage feeling and beautiful shades of red and green and a lovely creation, thank you so much for joining us this week at the Winter Wonderland
Hugs Kate xx

Marian zei

Heel erg mooi!!!!!!

Anoniem zei

Lekker traditioneel! Leuk gedaan!
Ik kan gewoon reacties plaatsen, maar als jij een reactie bij mij achter laat komt dat tegenwoordig in ongewenste post :-( heel raar!
Maar goed kan het er wel om lezen!
Groetjes Jacomijn

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Karin.
Echt schitterend.
Het reageren gaat bij meerdere niet hele maal goed.
Als Ik een reactie heb geplaatst,en wil hem dan publiceren,krijg Ik geregeld in de linker bovenhoek het woord SERVER staan of zo iets.
Moet dan opnieuw mijn reactie typen dan lukt het wel,maar lekker gaat het niet altijd.

Gr Leny Hempen

lau58 zei

splendida e curatissima card, come sempre un ottimo lavoro karin!!

Elizabeth zei

Je hebt weer veel schitterende kaarten gemaakt de laatste dagen. Had even geen tijd voor reacties, was met andere dingen bezig, dus sorry.

Marlieke zei

Wat een gave traditionele kerstkaart, mooi! Ik heb bij jou eigenllijk nooit problemen met reacties geven. Bij enkele andere bloggers wel. Succes ermee. Groetjes Marlieke

Christine zei

Prachtige kaart Karin! Ik heb het ook al een paar keer gehad maar meestal loopt alles prima!
Liefs
Christine

Vicky zei

Gorgeous creation sweetie love the image & the poinsettia is beautiful.

Lotsa hugs Vicky xxx

Ans S. zei

Hele mooie kerstkaart, ik hou wel van deze kleuren.
Ik heb geen problemen met het plaatsen van een reactie.

Grpoetjes Ans

Kathy Bradley zei

Karin,
What a very pretty Christmas card. As always, you have a beautiful layout for the card and the wonderful details of the dies and other embellishments are always beautifully coordinated with your colors and image!

Ellen Taylor zei

Gorgeous christmas card! Love the traditional colors and use of die cuts! Marvelous!

xxxtglxxx zei

This is a great christmas card hun - your dies and details are perfect!

I dont have a problem with commenting, but I have to open in a new page/window as my internet is quite slow to load. I find the pop up comment boxes easier to use (like I have on my blog) as it doesnt take so long for my slow internet to comment on :)

hugs

xxalisonxx