Volgers

donderdag 9 augustus 2012

Prize and Card

Goedemorgen bloggers ik wilde jullie deze prijs 
en kaart laten zien die ik gisteren binnen heb gekregen.
De twee stempel heb ik gewonnen bij 
CopicMarkerEurope 4 weken geleden.
De kaart heb ik van  blogvriendin Hennie gekregen
 nog voor mijn verjaardag, mooi hé.


Good morning bloggers I wanted to let you see
this prize and card that I have resieved yesterday.
Te two stampes I have won at 
CopicMarkerEuropa 4 weeks ago.
The card I resieved from a blogfriend  Hennie  
yet for my birthday, beautiful hé.










18 opmerkingen:

Desire Fourie zei

Karin you are so lucky receiving such a beautiful birthday card and the stamps are lovely you received - cant wait to see what you create with them.
Hugs
Desire

Marlieke zei

Wat een schattige stempels! Heel leuk. Het kaartje wat je hebt gekregen is ook heel mooi. Ik wens je een fijne dag.

hennie zei

Goedemorgen Karin.
Leuk je nieuwe stempels.
Ik had er plezier in jou toch nog een kaartje te sturen voor je verjaardag en Sjieke Sofietje wilde wel jouw kant opgestuurd worden.
Ik heb even naar beneden gescrolt, wat een verwennerijen kwam ik tegen zeg en enige creaties van jouw hand.
Lieve groetjes en dank voor al jouw trouwe bezoekjes, wat dat betreft verwaarloos ik jou regelmatig, maar dat wil ik niet hoor.
hennie.

Nadine zei

Die stempeltjes zijn echt iets voor jou Karin, geweldig! En wat heb je weer een mooie kaart gemaakt. Vind vooral dat kettinkje een zeer leuk detail!

Bea zei

Prachtige prijs en wat een leuke kaart Karin...

groetjes Bea.

Linda zei

Nou dat is een leuke prijs zeg, schattige stempels zijn dat, veel plezier ermee. Kaartje is ook erg leuk
gr linda

Riet zei

Wat een schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

Nadine zei

Oh oeps, sorry! Te snel gelezen en dus niet goed begrepen ;)! Heeft Hennie mooi gedaan en ik ben benieuwd naar je kaart met mijn spulletjes... fijne dag Karin!

Hanny zei

Leuke prijs Karin en Hennie heeft een leuke kaart voor je gemaakt.

Groetjes Hanny.

Marian zei

Leuk!

Lenie Hempen zei

Wat een leuke prijs Karin.
En de kaart van Hennie,is ook prachtig mooi.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

jokiedebeer zei

O wat een leuke stempels heb je gewonnen, gefeliciteerd daar zul je wel iets moois mee weten te maken

groetjes joke

Stef H zei

beautiful card. love the stitching.

hugs :)

Ans S. zei

Wat heb je leuke stempels gewonnen, het kaartje van Hennie is ook erg mooi.

Groetjes Ans

Helen zei

wat een prachtige stempels heb je gewonnen!

Unknown zei

Proficiat met je stempels Karin, superleuk, de kaart van Hennie ziet er heel fraai uit! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Martha zei

Hoi hoi Karin,
van harte met je mooie prijzen!
Prachtige kaart heb je gekregen zeg!
Groetjes van Daatje

Kathy Bradley zei

What very cute stamps you received - they will make adorable cards. Your friend sent you a lovely card - very elegant!