Volgers

woensdag 1 augustus 2012

Reminder Post challenge Polka Dots and Stripes

Goedemorgen bloggers vandaag wil ik jullie herinneren
dat er nog een challenge is bij 
DigiStamp4Joy en het thema is
Polka Dots and Stripes 
jullie hebben nog een week de tijd.
Dit is weer een van de nieuwe digi's die ik gebruikt heb.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Good morning bloggers this is a reminder post for the
challenge DigiStamp4Joy.
The theme is Polka Dots and Stripes you got still a week.
This is again one of the new digi's.
I'm curious what you find of it.






Materials;
paperpad birdsong [ papermania ], 
Print out ---paper from a disc free craft CD rom
 creativity magazine [ docrafts ],
craft doily die [ Marjan ], rhinestones [ sjoukje ],
edge punch [ avec ], stickels yellow.

Stempel;
digi BumbleBee and Honey; DS4J
text; sirius hobby

Inkt;
archival black

Copics;
bear; Y21- 08- 17- E57- 53- 50-
51- 35- 31
honeypot; YR21- 23- Y21- 08- 17
wings; Y00











26 opmerkingen:

Marian zei

HAPPY BIRTHDAY KARIN!!



Wat een leuke kaart

Riet zei

Wat een prachtige kaart Karin.

Liefs Riet.

Zw@@n zei

Hallo Karen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een heel fijne en zonnige dag gewenst.
Leuk en zomers kaartje heb je gemaakt!
Liefs, Wilma

Wilma zei

Hallo Karin,
Van ♥-e Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er samen met al degene die je lief zijn een hele fijne en gezellige dag van. Het ☼-netje schijnt al ☺☺☺.
Je kaartje met het bezige bijtje ziet er PRACHTIG uit.....ook een WARM kaartje.
Liefs Wilma

Doreen zei

Gorgeous card, I love the image, colours and layout .xxx.

Marjan zei

Allereerst van harte, zag het al op FB! Je hebt een mooie dag qua weer! Je kaart vind ik een schatje, wat een lief beertje, echt erg leuk!

downrightcrafty zei

Just beautiful
hugs Kate
ps I have candy if you are interested and have not already celebrated with me :)

Evy G zei

Wat een schattig beertje!

WILMA zei

Een superlief kaartje is het geworden! Gefeliciteerd! Geniet van het mooie weer!
Liefs Wilma

Martha zei

Hoi hoi Karin!
Lieve karin bij deze wil ik je van harte feliciteren met je 51ste verjaardag!
geniet ervan je beertjes kaart is weer heel mooi en schattig!
Groetekes van Daatje

jokiedebeer zei

Hoi Karin, ik zie dat je jarig bent???
Van harte gefeliciteerd en nog een fijne dag.

En wat een super geweldige kaart, je weet ik ben gek op beren dus deze is helemaal mijn stijl. TOP

groetjes joke

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Marrie zei

Hallo Karin,

Van harte gefeliciteerd, wij zijn van het zelfde bouwjaar ha ha.
Je kaart met de beer ziet er super leuk uit.

Lieve groetjes Marrie

Unknown zei

Oh leuk leuk leuk, dat bijtje Karin! Het is net alsof hij zijn buikje al flink rond heeft gegeten en niet meer kan, enig enig! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Unknown zei

Oh jeetje, ik geloof dat ik iets heb gemist! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Karin en nog vele jaren gewenst!!!! Een dikke verjaardagskus, Ira xox
irascreacorner.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Van harte gefeliciteerd met Je verjaardag Karin.
Hopelijk heb Je een fijne dag gehad.
Je kaartje is een schatje.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

Amanda zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Enne je kaartje is zoooooo schattig met dit lieve stempeltje en super gekleurd.

liefs Amanda

Nadine zei

Wat een lieverd Karin. En nu lees ik dat je vandaag jarig bent, dan had ik je wel een verjaardagskaartje kunnen sturen. In ieder geval GEFELICITEERD!!! Hopelijk is mijn pakje wel op tijd aangekomen?

Ans S. zei

Karin, gefeliciteerd met je verjaardag, je kaartje ziet er zo als altijd weer super uit.

Groetjes Ans

Marlieke zei

Aha, ik zie dat je jarig bent. Van harte gefeliciteerd! Het was een warm dagje vandaag, mooi verjaardagsweertje :-)

Prachtig kaartje heb je gemaakt! Ik vind de digi ontzettend leuk. Je kaart heeft mooie wame kleuren. En de honing glimt helemaal, dat vind ikeen mooi detail!

Donna Heber zei

Super cute Karin! A sweet bear image and love the honeypot with a little sparkle.

Gunn`s Kort zei

Oh, so cute:)
Hugs from Gunn

Ellis zei

Wonderful card you made with the new digi, great coloring and nice layout! =)
Hugs, Elenor

Trish and Treasure zei

That's so cute!

xxxtglxxx zei

Aww, this is cute! :) Love the warm colours and your layout!

hugs

xxalisonxx

rieky zei

GEWELDIG