Volgers

zondag 18 maart 2012

New stuff - Nieuwe spulletjes


Goede morgen bloggers vandaag laat ik jullie
de spulletjes zien die ik gisteren heb gekocht op 
de beurs van de KGK.
Ik ben een iemand bekends tegen gekomen 
verder heb ik niemand gezien.
Maar het was er ook poepie druk al zeiden de 
stand houders dat het rustig was.
Het was een groot verschil met vorig jaar.
Nou kijk maar wat ik gekocht heb heel veel 3D
en ook de house mouse die ik nog nooit gehad heb 
en weer hele aparte 3D vellen van dames.
Nou laat maar eens weten wat je vind van mijn aan kopen.

Good morning bloggers today I let you see what i have
purched at a crafting event here in the netherlands.
Lotts of decoupage even de house mouse that
I never had and some beautiful images of ladies.
What I 'm curious what you find of these things.









En wat lag er op tafel toen ik thuis kwam een hele leuke
en mooie verrassing van Cornelie.
Omdat ik haar een verjaardag kaart heb gestuurd 
is dat niet gaaf.
Hartelijk bedankt Cornelie.

And what a surprize when I was home.
There were something on the table a package.
It was from Cornelie some paper she has sent me
because I had made a card for her birhtday.
Thank you Cornelie.







26 opmerkingen:

Annerieke zei

Leuk, leuk, leuk! De house-mouse vind ik ook zo lief en ik zie stansen en van alles nog meer. Ik weet zeker dat je er weer veel moois mee gaat maken.

gr Annerieke

Bea zei

Goedenmorgen Karin,

Nou met die aankoop kun je wel weer een poosje vooruit, leuke spulletjes heb je gekocht....

groetjes Bea.

Christine zei

Nou Karin, daar ga je wel een poosje zoet mee zijn! Mooie spullen!
Liefs
Christine

Unknown zei

Zó hé Karin! Jij bent lekker wezen shoppen gisteren! Groot gelijk, kun je beter je geld aan spenderen dan in de kroeg, ha ha ha!! Groetjes, Ira

Anoniem zei

Nou nou, jij kunt voorlopig weer vooruit! Die blaadjes stans van crealies heb ik ook pas gekocht...alleen nog niet gebruikt...
En nu gauw aan de slag zeker?
Groetjes Jacomijn

manuela zei

woww wat mooie spulletjes De house-mouse vind ik ook zo lief en ik zie stansen en van alles nog meer en ik ben benieuwd wat voor moois gaat maken ervan en wat leuke verrassing heb je gekregen

liefs Manuela

Marjan zei

Nou, je hebt je niet ingehouden, haha. Groot gelijk en geniet maar van alle nieuwe spulletjes!

Groetjes, Marjan

Annette van Aarssen zei

Hahaha Karin......kei leuke spulletjes.....en ja, de hand op de knip houden is niet zo makkelijk als men denkt als je over zo'n beurs loopt. Veel plezier met je gekochte spulletjes.
Lieve groetjes Annette.

Tinie zei

Heerlijk toch al die aankopen! Geniet er maar van en laat ons er later van genieten!!!

Groetjes Tinie

José zei

Zo hee, je hebt lekker geshopt zeg! Ziet er heerlijk uit al die nieuwe dingetjes.
En wat een lieve verrassing van Cornelie zeg.
Fijne zondag nog Karin!

Cornelie zei

Je hebt lekker geshopt zie ik wel! Ben benieuwd wat je er allemaal weer voor moois mee gaat maken!
Groetjes Cornelie

anita01 zei

Och geniet maar lekker van je leuks hoor ....

En die Crealies tekstjes zijn te gek he...;o)

Warme groetjes,
Anita.

Lenie Hempen zei

Wauw Karin,dat ziet er mooi uit.
Daar zullen we zeker,wel mooie creaties van zien.
Heel veel freubel plezier.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Rachel zei

Ooohhh.... heerlijk Karin, en nu genieten maar!!!!

Linda zei

Wauw wat een leuke spulletjes, veel plezier ermee
gr linda

cristel zei

nou nou was er nog iets over maar je knipvellen zien er wel tof uit en de rest trouwens ook daar ga je weer super creaties mee kunnen maken ben benieuwd
grtjs

Riet zei

Wat heb je prachtige spullen gescoord Karin.
Veel freubbelplezier ermee meis.

Liefs Riet.

Elise zei

Oh wat heb je gave spulletjes gekocht!! Ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken...
Groetjes Elise

hennie zei

Je hebt grote plannen Karin.
Gelukkig hoef jij je de komende tijd niet te vervelen.
Zie ik zoveel Crealies stempeltjes?
Heb je mijn bloemenknutsels nog gezien bij de stand?
Lieve groetjes hennie.

Wil zei

Wat een mooie spulletjes Heb je gekocht. Ik ben ook gisteren geweest en ik vond het ook heel erg druk maar wel leuke dingen gezien.

groetjes Wil

Ans S. zei

Leuke spullen heb je gekocht op de beurs, ben benieuwd wat je er mee gaat maken.

Groetjes Ans

rieky zei

Wat heb je weer leuke spulletjse gekocht.Heel veel knutsel plezier.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Karin,
Even je blog terug gekeken, maar wat een leuke vrolijke kaart "just a girl" ( als ik het nog goed heb) heb je gemaakt. Die kleuren! Het geheel! Wauw en wat een leuke stempel. Helemaal te gek. Is dit een digi? Je knorretje ook zo leuk. Moest echt lachen om die kaart. Zo grappig.
Nu je spulletjes. Ik heb zo getwijfeld of ik die blaadjes van Crealies zou kopen en nu zie ik ze bij jou en denk ....grrrr.... had ik ze toch maar gekocht. Maar ja, je kan niet alles kopen. Wat is dat papier van house mouse. Heel veel plezier ermee en we zien je creatie wel verschijnen.
Gezellige groetjes Lida

Helen zei

Nou Karin, ben heel benieuwd naar alle prachtige creaties die hieruit gaan volgen. Je bent zeker goed geslaagd. Ben dit jaar niet geweest, misschien in het najaar. Eerst eens even opruimen en kijken wat ik "echt" nodig heb. Groetjes, Helen
p.s. de housemouse is super!

xxxtglxxx zei

This looks gorgeous - what fabby new stash! I can see some great charms, lace and Cheery Lynn dies! :)

Cant wait to see what you make with this!

hugs

xxalisonxx

Kathy Bradley zei

Wow, what a beautiful and amazing array of new products. You must have shopped all day - I hope you had someone to help you carry everything! Awesome shopping trip!