Volgers

zondag 25 maart 2012

He likes Motor Races


Goedemorgen bloggers vandaag een kaart in 3D.
Deze heb ik gemaakt voor de man van 
Martha jullie wel bekent onder de naam Daatje.
Martha had me een email gestuurd of ik voor haar man
 een kaart wilde maken voor zijn verjaardag met een van die
 mooie dames want die vond hij geweldig.
Nou dat is geen probleem dat doe ik graag vooral
als ze zo enthousiast zijn.
Nou  hij vond de kaart geweldig en hangt hem in zijn werkkamer.
Nou ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Good morning bloggers today I have a card for you in 3D.
This card I have made for the husband for one 
of my blog friends Daatje.
She asked me if i would make a card for her husband
birthday with one of those beautiful ladies.
Well ofcourse I do that.
He loved it very much and put it in his work room.
I'm curious what you guys think of it.

Materialen;
knipvel voorbeeldkaarten 2446, splitpennen [ crea motions ],
studs [ steel ], distresser [ tonic ], knopen [ foof-a-la ],
cricut, cartridge home accents, kwastenrand [ van kaija ],
link2link with brickwall pons, 
papier my minds eye [ wild asparagus ].









26 opmerkingen:

Marlies zei

Dit is inderdaad een hele leuke mannenkaart en ik snap wel dat het heel erg gewaardeerd wordt! LOL! groetjes, Marlies

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

karin hij is echt schiterend deze kaart en heel erg gaaf. Dit moet elke man wel prachtig vinden.
groetjes en fijne zondag
Marja

Doreen zei

This is fabulous Karin.Love the image.

I love the new picture of you....xxx

Tinie zei

Wowww wat laat je weer een super geheel zien, prachtig zeg!!!

Groetjes Tinie

Marjan zei

Wat leuk dat deze opgehangen zal worden. Het is ook en echte mannenkaart met bijpassende motorbabe!

Groetjes, Marjan

downrightcrafty zei

wow bet he will love this great image and presentation
Hugs Kate xx

Christine zei

Haha! Leuke mannenkaart Karin!
Liefs
Christine

Noriko zei

Wat een toepasselijke kaart voor haar man.
Volgens mij is hij namelijk ook van de motorrace.
Super leuk uitgewerkt Karin.
Een echte mannen topper!!

Lieve groetjes en een fijne zondag.
Noriko van norikoskaarten.blogspot.com

Rachel zei

Wauw wat gaaf Karin, geweldig kaartje!
En wat heb je een mooie foto bij je profiel staan.....!

Sue zei

Well, of course he loved it! A motorcycle and a great looking gal......perfect!
Love your new picture!

Hugs
Sue

Ellen Taylor zei

What man wouldn't love a motorcycle and a hot babe! fab card Karin!!

Ans S. zei

Wat een super mooie mannenkaart.

Groetjes Ans

Marian zei

Leuke kaart !!

Jolanda zei

hoi Karin,
hele gave mannenkaart! kan me goed voorstellen dat deze in de smaak valt!! je nieuwe foto is idd heel leuk:0)
grtz Jolanda

Annette zei

Hoi Karin, lief van je dat je een kaart voor de man van Martha hebt gemaakt. Gaaf plaatje! echt iets voor mannen toch. LOL.
xoxo Annette

Lenie Hempen zei

Wat een gave stoere Mannenkaart Karin.
Hij is echt geweldig.

Gr Leny Hempen

cristel zei

mooie nieuwe profielfoto hoor en je mannenkaart vindt ik ook weer super een heel leuk plaatje trouwens
grtjs

Babette zei

Prachtig gedaan, het is een echte stoere mannenkaart geworden.
Groetjes Babette

xxxtglxxx zei

This is another fun card Karin and a fabby image! :) Love the tassels, it really adds to the feel of the card - perfect for a guy! :)

hugs

xxalisonxx

Vicky zei

So love this card hunni loving the lush image.

Lotsa hugs Vicky xxx

Unknown zei

Voor een echte motormuis kan deze natuurlijk niet stuk! Goed gemaakt Karin! Groetjes, Ira

Elise zei

Mooie stoere kaart hoor!! Mooi gedaan!!
Groetjes Elise

Nadine zei

GEWELDIG!

Martha zei

Hoi hoi Karin,
natuurlijk reageer ik ook eventjes op deze kaart,
we zijn er zo trots mee!
Leuk dat je verwijst naar mijn blog!
Groetjes van Daatje!

Anoniem zei

Another fun and gorgeous card! Beautiful work Karin! hugs, Angela

Angela zei

What a sexy image for a man's card. You did a fab job on this.
Hugs:)
Angela