Volgers

zondag 4 maart 2012

Happy Birthday Marian


Goedemorgen bloggers vandaag heb ik voor jullie 
een stempelkaart.
Deze heb ik voor mijn schoonzus marian gemaakt die 
vandaag jarig is; meid VAN HARTE GEFELEICITEERD.
Mijn schoonzus vond de kaart heel mooi want die houd meer
 van deze stijl.
Mijn schoonzus heeft ook een blog maar maakt hele andere 
kaarten als ik soms vind ik ze heel mooi en soms ook iets minder.
Maar dat weet ze want dan zegt ze al jaaaaaaaaaa
 vind jij niet mooi hé hahahahahaha.
Maar ik vind het al geweldig als mensen zelf iets maken, 
want ieder heeft zijn eigen stijl.
Kijk maar eens op haar blog die je hier kunt vinden.
Maar nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.


Good morning bloggers today I have for you a stamp card.
This I made for my sister in law marian Congratulations girl.
My sister in law love these style of cards.
My sister in law has  a blog to, but she make different 
style of cards than I do.
Sometimes  i do like them sometimes a little less.
And than she looked at me and says yes you don't
like this hé.
But I already find it beautiful that people make there
 own things, and everybody has his own style.
You can find her blog here.
So now i'm curious what you find of my card.

Materialen;
lint [ art talent ], strassteentjes, label annerieke.
heatgun, clear embossing poeder [ ranger ].

Stempel;
hert; mystical van penny black
bomen; inkadinkado
gras; art impressions

Inkt;
versa mark
fabrico; tangerine - poppy red
colorbox; aqua
brilliance pearlescent; gamma green - ivy- lime
distress inkt; brushed corduroy
versa color; sage











29 opmerkingen:

Eve zei

Een hele mooie kaart Karin. Gefeliciteerd met je schoonzus. Groetjes Eve

downrightcrafty zei

oh wow love what you have done with the stamp, simply stunning and love the background which is fabulous
Hugs Kate x

Cornelie zei

Heel erg mooi gedaan! Heb je het hert uitgeknipt?
Mooi met de bomen op de achtergrond, het i snet een schilderijtje!
Groetjes Cornelie

Linda zei

Wauw wat een mooi kaartje, leuk gedaan. Ik heb even op het blog gekeken en tsja, mijn smaak is het ook niet helemaal maar er zitten ook mooie kaartjes bij joh, maar in iedergeval is het wel apart.
gr linda

Wilma zei

Hoi Karin,
Was even "afgedwaald" naar Marian, maar nu ben ik er weer om je mijn GROTE complimenten over te brengen, want meis wat heb jij een SCHITTEREND kaartje voor je schoonzus gemaakt.....SUPER. Dit is wel een beetje haar stijl en ik zou zo bij je in de leer willen komen ☺☺☺.
Nog een fijne ☼-dag gewenst.
Liefs Wilma

Doreen zei

A beautiful card Karin,love the stunning image.xxx

Annerieke zei

Tja, ik begrijp wat je bedoelt, ook niet helemaal mijn stijl. Wel een mooie kaart. Ook ik vind het altijd bijzonder als mensen zelf iets maken, de tijd die erin wordt gestoken en de aandacht die eraan wordt geschonken.

gr Annerieke

Elise zei

Wat is dit een prachtige kaart. Heel mooi gedaan!
Fijne zondag!
Groetjes Elise

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart Karin! Ook gefeliciteerd met je schoonzus. groetjes, Marlies

Noriko zei

Mooi gemaakt hoor Karin.
Het landschap is net echt!!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Christine zei

Prachtige kaart Karin! Ik ga eens kijken bij je schoonzusje hoor!
Liefs
Christine

Marian zei

Dankjewel Karin voor het maken van zo'n prachtige kaart voor mij. Ik vind hem echt ontzettend mooi gekleurd!

En dankjewel voor het promoten van mijn blog hahahah

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooie kaart heb je voor je Schoonzus gemaakt.
Echt schitterend.
Gefeliciteerd met haar verjaardag.
Heb een fijne zondag verder.

Gr Leny Hempen

Tinie zei

Ik hou hiervan Karin, ik vind het een super mooie stijlvolle kaart!!!

Groetjes Tinie

Ans S. zei

Wat een mooie stijlvolle kaart, Karin.

Groetjes Ans

Marrie zei

Hallo Karin,

Ik hou hier ook van hoor ik vind het een super mooie kaart.

Groetjes Marrie

Annette zei

Hallo Karin, wat een prachtige kaart. Helemaal iets anders maar zeker heel mooi!
xoxo Annette

Unknown zei

Proficiat van je schoonzus Karin, vind die zon op de achtergrond echt eruit springen! Groetjes, Ira

Riet zei

Wat heb je toch weer schitterende kaarten gemaakt Karin.

Liefs Riet.

Donna Heber zei

This is gorgeous Karin! Happy Birthday to her.

Debbie zei

Just gorgeous Karin. I love this wonderful image.
Debbie x

Cornelie zei

Hoi Karin! Ja die techniek ken ik wel! Knap gedaan!
Groetjes Cornelie

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Zal Marian wel blij mee geweest zijn.

Marjan zei

Hij is ook erg mooi, ik houd ook erg van deze stijl.

Groetjes, Marjan

CreaSjouk zei

Niet helemaal mijn favoriete stijl, maar wel knap gedaan hoor!
Groetjes Sjoukje

Anoniem zei

Hé is dat niet die stempel die je pas gewonnen hebt? Dat heb je mooi gedaan met die achtergrond!
Groetjes Jacomijn

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat lief dat je dat voor mijn man wilt doen,
wil je dan even de gemaakte kosten doorgeven,
want je hoeft het niet voor niks te doen!
Wat een mooie stempelkaart heb je gemaakt voor je schoonzus, van harte daarmee!
Groetjes van Daatje

Kathy Bradley zei

Beautiful and exquisite. The image is quite lovely and of course your card wonderful!

Janny's Cards Creations zei

Wat een mooie kaart is dit. Ik was door allerlei omstandigheden druk, werk, ouders virusje etc. haast niet op de blogs geweest. Ik heb dan ook op mijn gemak bij je rondgekeken. Wat een mooie kaarten staan er weer. Ik vind deze kaart en de kaart die je er pas op hebt gezet met het vrouwenkopje erg mooi en apart. Juist voor dat soort kaarten en experimenteren ontbreekt mij de tijd momenteel maar dat komt wel weer. Groetjes Janny
Groetjes Janny