Volgers

zaterdag 24 maart 2018

Alcohol Markers en Pencils

Goedemiddag bloggers vandaag bij leenen geweest
voor een demonstratie alcohol markers en potloden en ook aqua markers.
Maar wilde weten hoe het werkte met alcohol en potloden.
Ook uitgeprobeerd en het ging super.
Heb met de nieuwe spectrum noir gekleurd gaat geweldig
en stukken goedkoper.
Ik hoorde dat de copics nog duurder werden ja en daar gaan
veel centjes in zitten dus ik ga voor deze alternatief en wat ook nog super gaat.
De copics gaan weer zoals ik hoorde 1.00 weer omhoog
die gaan dan 6.95 kosten terwijl deze spectrum noir  2.95 zijn.
En werd ik door mijn man die mee was gegaan ook nog verrast want die kocht deze doos voor mij gewoon omdat ik 60 wordt zei hij.
Ik zelf heb er nog 1 bij gekocht los en een glitter pen
ook van spectrum noir.
Kun je kleine gedeeltes laten glinsteren, ja was meteen verkocht.
Ook nog mijn blogmaatjes gezien Marleen, Monique en Caroline.
Gezellig jullie in het echt gezien te hebben.


Good Afternoon  bloggers today I was at a demonstratie
off spectrum noir markers, pencils and aqua.
I wanted to know how it works with markers and pencils.
It works great and fab, i have copics but I heard that they going
to cost more so spectrum noir is a good alternative.
And I was surpised by my husband who bought me this box
with markers he said because I'm going to be 60.
I bought by myself 1 marker and a glitter pen that you can use
for parts that you want to give glitter.
I have seen my blog buddy's Marleen, Moniq and Caroline
was great to see you guys in real.



12 opmerkingen:

Je@net zei

Dat klinkt goed, Karin. Ben benieuwd naar je eerste kleurwerk, veel plezier ermee!

Marjan zei

Helemaal leuk!! Ja, Copics zijn duur, ik zoek de goedkoopste online winkel, maar dan nog. En als de Spectrums ook prima zijn, heb je groot gelijk! Veel plezier ervan!-

Creanita60.blogspot.nl zei

Veel plezier met je nieuwe aankoop! Ben benieuwd naar je eerste projectje ermee!

karin zei

Wat lief van je man om voor jou een kadootje te kopen als hij jarig is :)
Succes met de spectrums. Zelf ga ik liever voor kleurpotloden.
Binnenkort ben ik jarig en een nieuwe set staat op mijn verlanglijstje.
groetjes,
Karin

Linda zei

Leuk joh, veel plezier ermee
gr linda

Ellen zei

Ik ben nooit aan copics begonnen en het gaat 'm zo te lezen ook nooit worden, het moet wel leuk blijven. Ik hou het maar bij m'n potloden. Wel super voor je dat het fijn werkt met alcohol en potloden. En je mannetje is natuurlijk een enorme schat!!

groetjes, Ellen

Anoniem zei

Hi Karin these are interesting pens i havent seen these before ,have fun with them xx

CraftyNatalie zei

Hi Karin, I have spectrum noirs too. I still use my Promarkers but I'm practicing with the spectrums.

Martha zei

Hoi hoi Karin,
Wat fijn zeg dat je een doos van je man hebt gekregen!
Ben wel benieuwd hoe ze bevallen en of er veel verschil is met de wat oudere versie die ik heb, topics heb ik niet vind ik een beetje te kostbaar
Veel plezier ermee!
Liefs Martha

Linda Simpson zei

You will have to let me know how you get on with them.
Hugs
Linda xxx

Sue zei

I saw these two. Copics are very expensive to buy, and maintain with new nibs and refills. Now that Spectrum has the brush end they are more appealing to me too.

Hugs
Sue

Fikreta zei

have fun with those!