Volgers

maandag 26 maart 2018

Candy

Deze candy blijft aan top tot 26 Maart
This candy stays on top till March 26



Goedemorgen allemaal ik geef 7 prijzen weg wat moet je daarvoor doen.
Je hebt 2 kansen op een prijs.
Goodmorning I give 7 prises away what must you do for it.
You have 2 changes on a prise.

1 ] Laat een reactie achter / Leave a comment
2 ] Mijn man wordt 60 stuur een kaart voor 26 maart
mijn man kiest er 3 winnaars uit.
My hubby gets 60 sent a card before march 26
and my hubby picks 3 cards.
3 ] Laat me weten welke 2 prijzen je graag wilt winnen.
Let me know which 2 prises you would like to win.
4 ] Je bent of wordt volger van mijn blog.
You are or become a follower of my blog.

Je kan me mailen naar / You can email me to
karinerikvaneijk@hotmail.com

Woensdag 28 Maart gaat de candy eruit.
On Wednesday March 28 the candy goes out.

HIER ZIJN DE PRIJZEN / HERE ARE THE PRISES

1 vogels / birds    2 hortensia/hydrangea


    3 bladeren / leaves      


melkflessen/milkbottles / cowboy



6 hoekstans / corner die    kaarsen / candle







29 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk dat je voor de verjaardag van je man een mega candy gaat verloten...Ik ga zeker een mooi kaartje voor hem maken, dat maakt vast zijn dag nog feestelijker...En ik wel interesse in nr 1 of evt. nr.6.
Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd voor jullie adres

groetjes Rosina

Margreet zei

Ik wil jouw man wel een kaartje sturen hoor...ik ga je mailen.
Ik ga voor candy nr. 4.
Fijne zondag!
xxx Margreet

Margreet zei

Ik ging weer te snel. Moet 2 nummers kiezen. Dus doe dan maar nr 6 erbij.
xxx Margreet

Je@net zei

Wat een lief en leuk idee van je, Karin!
Je adres heb ik en kan meteen aan de slag voor een leuke kaart (en ga dan voor nummer 1 vogels en 5 cowboy).

Anoniem zei

beautiful prizes Karin i love the leaves no 3 and no 2 the hydrangea's thankyou for hostessing xx

Ans S. zei

Wat een leuk idee, ik ga je man een kaartje sturen.
Het adres heb ik, ik ga voor candy 2 en 4.

Groetjes Ans

aussie aNNie zei

Love these sort of candies, I will send your hubby a card and hope he received it before his birthday. Is he going to be 60? If I was to win you know anything would be used and appreciated...thanks.x[aNNie' blog]
 ❤️

Martha zei

Hoi hoi Karin,
Leuk initiatief en ik doe graag mee
Nummer 3 heeft mijn voorkeur of nummer 5
Ik heb je adres nog, als je tenminste niet bent verhuisd....

Liefs Martha g

brenda zei

Popping this one my sidebar now Karin, not here to enter but some lovely prizes.

B x

Linda Simpson zei

Good Luck to all who enter Karin, a wonderful selection of prizes.
Hugs
Linda xxx

Fikreta zei

awesome giveaway!
love this idea!
will mail you for address!
hugs

Fikreta zei

I forget to say I dont mind any prize :)

Tracy Welham zei

Wonderful prizes Karin, if I win anything would be super! Creative Blessings, Tracy x

Margo zei

Hi Karin,
wat superleuk ! Ik doe graag mee voor prijsje nummer 3 of prijsje nummer 6. Ik heb je adres intussen en stuur graag een kaartje voor je man ! Ik heb gelukkig nog tijd om diep na te denken !
Dankjewel voor jouw prachtige kaart ! Ik ben er super blij mee !
Groetjes
Margo

Ellen zei

Wat een verwennerij Karin! Superleuke prijsjes, moeilijk kiezen hoor, maar de vogels en melkflessen vind ik toch wel erg leuk: 1 en 4 dus.
Je man zal flink verwend worden denk ik zo!!
Ik stuur je ook ff een mail natuurlijk.

groetjes, Ellen

Annerieke zei

Wat een leuk idee Karin! Natuurlijk ga ik je man een kaart sturen, je adres heb ik al. Mijn voorkeur gaat uit naar 1 vogels en 3 bladeren.
Ik denk dat je man vreselijk verwend gaat worden met kaarten, lekker feestelijk!

Marja zei

Leuke candy ga je weggeven.
Stuur je man graag een kaartje.
Ik zou dan gaan voor nr3 of 4
Groetjes Marja.

Dortesjs zei

waue thanks for hosting love 2 and 3

MiamiKel zei

How sweet of
You! I love prize #1 with the stamps and the birds it reminds me of one of my favorite books divergent !

Unknown zei

Amazing giveaway Karin, thank you. I love #3 and #4. Cathy x

Marjeta zei

Gorgeous candy. I would be glade if I can send a card for your husband celebration. Please send me address on marjeta.gomboc@gmail.com

And if I win i woud be more than happy with No.1 or No.2.

Greetings, Marjeta

!neke zei

Leuk , ik doe mee , graag je adres en geef gelijk jouw verjaardag op !
Groeten Ineke

MiamiKel zei

How beaitufl - March 28th is my birthday, too! Happy Birthday to your husband :)

Diny zei

Natuurlijk doe ik hier graag aan mee Karin en ga ik een mooi kaartje maken voor je man.
Ik ga voor nr. 1 en 3
en stuur je een mailtje voor het adres.
Groetjes Diny

Mia zei

Hi, Karin. Please email me your address (to craftartista@gmail.com) and I will send a card to your hubby immediately. I really love this idea.
If I win your candy, I would love to have number 1 birds or number 3 leaves. But as I am new in card making, everything would be so welcome. Kisses, my friend.

America zei

So special, generous, brilliant and sweet! :) Pick me! Pick me! LOL!

Olga Fink zei

I really hope my card will come on time for your husband's birthday Karin!
xoxo Olga

Petra zei

Wat een super leuke kaart!
Gr. Petra.

America zei

So generous of you to give away this GREAT CANDY - I totally missed out!