Volgers

zaterdag 31 oktober 2015

CAS cards

Goedemorgen bloggers vandaag 2 CAS cards.
Ik weet alleen niet of ik de bomen in zwart had moeten
 stempelen, wat vinden jullie?
Ik dacht eerder aan bruin of groen?
Nou laat maar wat je er van vind en welke kleur jullie
zouden hebben gebruikt?
En ik had nog 2 paneeltjes met distress inkt over
 die heb ik gebruikt op het eerste kaartje.



Goodmorning bloggers today 2CAS cards.
I only don't know if I had to stamp my trees in black,
what do you think?
I thought on the colour brown or green.
Well let me know waht you find of it and  which
colour you would used?
And I had over 2 panels with distress inkt and used
it on the first card.








Materials;
twine, pailetten 

Inkt;
archival black

Stamp;
 the woods 241TT [ Stacy Stamps ]





25 opmerkingen:

karin zei

Ik vind het mooie gemaakt Karin. Ik heb ook net iets geprobeerd met achtergrondstempels, maar het resultaat is nog niet zoals ik wil.
groetjes,
Karin

Sylvia zei

Prachtige kaarten,Karin.leuke bomen en mooie stempelwerk.

Groetjes,Sylvia.

Linda Simpson zei

These are fabulous, loving the trees and gorgeous owl.
Hugs
Linda xxx

Holley (Tondre) Barnhart zei

Beautiful CAS cards with those lovely trees. Love the colors on both, esp the first one and the beautiful owls on the second one.

Veerle zei

Heel mooi Karin. De kaarten zijn goed zoals ze zijn, de bomen in het zwart stempelen zou veel harder tonen. Nu is de uitstraling zachter, beetje mistig zelfs en dat is net zo mooi eraan. Maarrrrrr dat is slechts mijn bescheiden mening.
Groetjes, Veerle

martine zei

Hallo Karin,
schitterende kaarten heel mooi stempel werk fijn weekend liefs van martine

cotnob zei

They are both beautiful Karin, but I think I like the rich colours and panels on the first one best.
Pauline
x

Ans Gilbert zei

Hoi Karin,
en iedereen heeft een andere mening, ik ben helemaal weg van je 2de kaart, mooie achtergrond is dat en de bomen zo verspringend gestempeld is ook top..
groetjes,
Ans

Unknown zei

Two fabulous cards Karen and the trees defiantly look good done in black, very striking. Hugs Jennifer xx

Anoniem zei

Hoi Karin het zijn echt prachtige kaarten! Zulke mooie stempels en kleuren weer :) Ik vind de zwarte bomen op de onderste kaart heel mooi staan! Op de bovenste kaart had ik persoonlijk voor bruin gekozen :)
Groetjes Chantal

Je@net zei

Mooie stempelwerk, Karin. Vind het twee erg leuke kaarten geworden!

Laine zei

These are so stunning Karin.
Laine
xx

Bea zei

Prachtige kaartjes met mooi stempelwerk Karin.....

groetjes Bea.

An Smets zei

Mooie kaartjes, ik vind het zwart wel passen, maar niets houd je tegen om ze ook in een andere kleur te proberen
Groetjes
An

Anoniem zei

These are just gorgeous Karin, love the images and the beautiful colours.

Hugs Erin xx

Jackie T zei

Hi Karin they are gorgeous card. Hugs Jackie

Fikreta zei

very nice

Andree zei

Both cards are wonderful Karin and the trees look fabulous in black xx

Donna Ellis zei

These are GORGEOUS!

Corrie zei

Ik vind je kaarten prachtoig Karin, ik vind de bomen in het zwart gestempeld prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Unknown zei

Love these Karin, hugs xxx

Martha zei

Hoi hoi Karin,
mooie kaarten met prachtige boompjes,
ik vind het absoluut niet storend dat de boompjes zwart zijn,
in de natuur zie je dat ook vaak in de schaduwkant, dus het is realistisch!
Liefs van martha

Dawn zei

Love these cards Karin! Great for male or female! Love the earthy colours of nature too!
Hugs
Dawn xx

Janny's Cards Creations zei

Wat een leuke en mooie bomen kaarten heb je hier gestempeld. Ik vind ze leuk en mooi. Groetjes Janny

Sue zei

Gorgeous, scenes, beautiful colors, Karin.

Hugs
Sue