Volgers

vrijdag 23 oktober 2015

1 Stamp with 2 different Christmas cards

Goedemorgen bloggers vandaag 2 verschillende
kerstkaarten met 1 dezelfde stempel.
Ik heb mijn nieuwe blok stempels genomen bij de 
bovenste kaart heb ik ook de zijkanten afgedekt met
 tape papier en het randje gesponst.
Op de bovenste kaartje heb ik 2 kleuren stazon gebruikt
vraag niet welke ik weet de kleur groen en blauw
deze had ik geleend bij mijn schoonzus want daar 
heb ik deze kaartjes woensdag gemaakt.
Bij het onderste kaartje heb ik ook nog een rode/oranje kleur gebruikt.
De boom heb ik met zilver embossing poeder bewerkt op alle 
twee de kaarten alleen bij de bovenste heb ik het 3d gedaan.
De kaarten met een strikje en glitter steentjes afgewerkt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Goodmorning bloggers today 2 different christmas cards
with  the same stamp.
I have also used my new stamping blocs and the card on top
I have taped the paper and sponged the edges.
On the top card I have used 2 different colour of stazon inkt
blue and green don't know the name because
I have made these cards wednesday at my sister in law
and used her inkt.
And the card on the buttom I have used the colour red/orange 
with those 2 colours.
The tree I did use silver embossing powder on both cards
only the card on top did in 3D.
The cards I have finished of with a ribbon and some rhinestones.
I'm curious what you find of it.









Materials;
glitter / satin ribbon, rhinestones,
silver embossing [ ranger ], heatgun,  

Stamps;
stamp bloc [ katzelkraft KTZ153 ].
tree doodle EWS2212 [ MD ]
stamp wishing you a joyous christmas [ Hero Arts ].
prettige feestdagen CS0897 [ MD ].

Inkt; Stazon


23 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Brilliantly made creation with the loveliest of colours and design.
{The Journey Is The Start aNNie my personal blog}

Linda Simpson zei

These are fabulous

Hugs
Linda xxx

Doreen zei

Beautiful cards Karin.xxx

Holley (Tondre) Barnhart zei

Great way to show two totally different looks with the same stamp

Marjan zei

Mooi stempelwerk en twee mooie kaarten, vooral de onderste spreekt mij aan.

Brawny x zei

Two fantastic cards Karen x

Unknown zei

Hi Karen, two lovely cards and such unusual colours but they work very well. Hugs Jennifer xx

Sylvia zei

Mooi sempelwerk,Karin.Wat een leuke boom.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Margreet zei

Mooie kaarten met een mooie stempel....de kleuren van de onderste kaart vind ik heel mooi!
xxx Margreet

Veerle zei

Leuk gedaan Karin, twee versies met dezelfde stempel.
Gr Veerle

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn mooi gestempelde kaarten Karin. Het lijnenspel van de eerste en de kleuren van de tweede kaart zijn prachtig.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Heel mooi gestempeld Karin, ze zijn erg mooi geworden, de bovenste vind ik het leukst,
groetjes,
Ans

Laine zei

These are lovely Karin.
Laine
xx

Cumbrianlass zei

Beautiful cards Karin.
Hugs Janet xxx

Silvis Kreativstube zei

Wow dass sind zwei tolle Karten geworden. Die Zweite mit der dreier Teilung finde ich sensationell. Ganz liebe Grüße Silvi

Je@net zei

Ze zijn leuk geworden, Karin!

Jackie T zei

Hi Karin these are stunning cards. Hugs Jackie

Fikreta zei

very nice cards
have a great day

Anoniem zei

Twee heel mooie kerstkaarten Karin! Leuk hoe je de stempel op verschillende manieren hebt gebruikt :)
Groetjes Chantal

cotnob zei

Fabulous cards Karin, two great designs.
Pauline
x

Unknown zei

Super cards Karin, you must be well ahead with your Christmas cards now, hugs xxx

Sue zei

Two pretty Christmas cards, Karin.

Hugs
Sue

Dawn zei

Great work as always Karin!
Hugs
Dawn xx