Volgers

woensdag 29 februari 2012

Oh LA LA Naughty


Goedemiddag bloggers bedankt voor het reageren
op mijn vraag gisteren.
Ik heb nu 2 adressen waar ik ze kan bestellen.
Dus ik ga het op mijn gemak eens bekijken.
Ik had er een van elizabeth nederland 
en een van kate engeland.
Ik heb wel copic vullingen maar ik kon niet aan
 mijn kleuren komen en nu gelukkig wel.
Het is inderdaad veel goedkoper om met vullingen 
te werken vooral als je veel inkleurt.
Het is makkelijk je haalt de punt eruit waar je niet 
mee inkleurt en je laat 15 a 20 druppeltjes erin vallen.
En je kunt nu weer een tijd vooruit.

Nu naar mijn kaart deze was een opdracht van
een oudere man waar ik ook altijd die grote
kerstkaarten voor moet maken.
Nu weer 2 voor de klein kinderen.
Het grappige is hij wil altijd de namen erop
en ook hun leeftijd.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Good afternoon bloggers thank you for
the reaction on my question yesterday.
I have 2 addresses where I can order now.
1 from elizabeth in holland and 1 from kate england.
So I'm going to have a look.

Now to my card this was an assignment from 
a older gentleman.
These cards are for his grandsons and he always 
want there name and birthday on it.
I'm curious what you guys think of it.


Materialen;
knipvel 3d voorbeelden 2466, splitpennen, lint,
cricut, cartridge don juan en aslyn's alphabet, 
randpons [ by avec ], distresser [tonic ],
 papier my minds eye [ wild asparagus  en bohemia ],
cb, embossing stencil spots and dots [ crafts-too ].

Stempel geen idee     Inkt; archival black





Materialen;
knipvel 3d voorbeeld 2444, lint, snaps, distresser,
knopen [ foof-a-la ], organzalint, cricut,
cartridge don juan en aslyn's alphabet,
papier my minds eye [ wild asparagus en bohemia ].









28 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt er weer wat leuks van gemaakt!
Leuke stempel heb je gewonnen hoor! Die komen we vast nog een keer tegen!
Groetjes Jacomijn

Marlieke zei

Ikd vind naam en leeftijd op de kaart ook wel heel leuk hoor. Het zijn mooie kaartjes geworden.

Doreen zei

Fabulous card Karin,just love the saucy images.xxx

Elise zei

Mooie mannenkaarten hoor! Stoere kleuren!
Groetjes Elise

Artesania zei

For this age perfect,spicy image!
Hugs Gudrun

Eve zei

Een hele mooie mannenkaart.E
Erg leuk gedaan.
Groetjes Eve

Linda zei

Hahaha wat zijn ze geweldig leuk, heel gaaf gedaan
gr linda

Sieta zei

Wat een stoere sexy kaarten heb je gemaakt voor deze mannen Karin.

Liefs van Sieta

downrightcrafty zei

mmmmmmmmm cheeky or what a little sassy here today but love the compilation on both of the images gorgeous as always
Hugs Kate xx

Marian zei

Ze zijn heel erg leuk en mooie geworden!!

Tinie zei

Wowwww wat ben jij vandaag op de sexy toer!!! Ze zijn helemaal geweldig!!

Groetjes Tinie

Ans S. zei

Heel mooi Karin, echt kaarten voor mannen van die leeftijd.

Groetjes Ans

Rachel zei

Ze zijn geweldig Karin!!! Echt kaartjes waar jongens op die leeftijd plezier aan hebben......
schitterend!

miriam zei

Mooie kaarten karin
gr miriam

Babette zei

Ze zijn allebei erg mooi geworden.
Groetjes Babette

Christine zei

Hele mooie kaarten!
Liefs
Christine

Bea zei

Prachtige mannenkaarten....

groetjes Bea.

Wil zei

Wat zijn ze gaaf. Ik denk dat de ontvangers dat ook zullen vinden.

groetjes Wil

Geer vanne Smeed zei

Hoi Karin.
Ze zijn weer leuk .echte jongens kaart.
mooi gedaan .
Groetjes Mia

xxxtglxxx zei

These are such fun! :)

Im sure the guys will be so pleased with them, great colours and details!

hugs

xxalisonxx

Kathy Bradley zei

Perfect cards for the gentleman's grandsons - the young men will really appreciate the images!!

Ellen Taylor zei

Ooh lala is right!! this fellows grandsons are going to love these 3d sexy babes!

Unknown zei

Oei oei sexy sexy! Krijgt die knaap vast rode koontjes van, alhoewel, tegenwoordig niet meer zo gauw. Vind ze leuk Karin! Groetjes, Ira

Lenie Hempen zei

Wat een geweldige Mannen kaarten Karin.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Donna Heber zei

A little naughty with this one Karin, but he is going to love it!

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat een gave kaartjes zeg!
jammer mijn man is nu werken,
anders had ik ze eventjes laten zien,
hij houdt ook wel van dit genre...
maarre ik kom er nog op terug... hihihi
Groetjes van Daatje

José zei

Hahahaha, heel pikant Karin. Dat zullen de heren vast enorm waarderen!
Groetjes, Jose

Marlies zei

Twee hele leuke sexy mannenkaarten Karin! groetjes, Marlies