Volgers

zaterdag 11 februari 2012

Just a Card


Goedemorgen bloggers vandaag heb ik voor
jullie een kaart in 3D.
Het was een kaart voor de voorraad maar mijn
nichtje vond hem heel mooi dus de kaart is alweer weg.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Good morning bloggers today I have for you
a card in 3D.
This card was actually for the stock but my niece 
love this card so it's already gone.
I'm curious what you find of it.

Materialen;
knipvel marieke 2538, tonic pons, suds koper,
lint [ tuincentrum ], cb, 
embossing stencil birds and swirls. 









27 opmerkingen:

Ellen Taylor zei

Hi Karin, Love the clean and ever so crisp lines! I can see why your niece got this card so quickly. Fabulous! Love the layout and your dimensional pansies!!Have a wonderful day!1

Marlieke zei

De kaart IS ook echt heel mooi! Gaaf die diagonale lijnen dat zie je niet vaak.

Marjan zei

Wat een mooie kaart, prachtig tafereeltje! De diagonalen zijn inderdaad mooi erop.

Groetjes, Marjan

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Die rand erop is echt gaaf.

Cornelie zei

Het is ook een mooie kaart. Mooi met de geëmboste achtergrond, en het diagonaal is idd mooi zoals Marjan ook zegt!
Groetjes Cornelie

Tinie zei

Want zijn je kleuren mooi!!! Voor veel doeleinden te gebruiken, hij is super!!!

Groetjes Tinie

Jolanda zei

Prachtige creatie en wat een werk dat 3d...mooi hoe je de brads verwerkt hebt in de kaart:0)
grtz Jolanda

downrightcrafty zei

oh so much more than just a card...... love the elegance and classy style with your beautiful decoupage - just gorgeous
Hugs Kate xx

Annerieke zei

Wat is dat toch mooi in het wit, het krijgt zo'n aparte uitstraling, vind ik! Het plaatje is ook erg mooi!

gr Annerieke

Doreen zei

Beautiful Karin,love the embossing.xxx

Helen zei

prachtig kaartje, kan me voorstellen dat die niet in je kaartenbak is beland. Groetjes

Elise zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt, terecht dat je nichtje hem mooi vind!
Groetjes Elise

Zw@@n zei

Hoi Karin, ik kan mij voorstellen dat je de kaart alweer 'kwijt' ben. Het is een bjoetie.
Liefs, Wilma

Lenie Hempen zei

Je vraagt wat we van je kaart vinden Karin.
Nou ik vind hem prachtig mooi.
Heel mooi rustig.
Echt een schitterende kaart.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Fenny zei

Jouw nichtje ken ik niet maar snap ik wel. Dit is weer oo zo mooi dus oo ja dit zou ik dan ook wel meenemen. Geweldig Karin.

cristel zei

ik vindt hem super chique
grtjs

Sieta zei

Hoi Karin, het is een beauty geworden.
Begrijpelijk dat je nichtje er weg van was en hem graag wilde hebben.

Liefs van Sieta

Marian zei

Ja, ik vind hem ook heel erg mooi!!

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart! Geen wonder dat het meteen weg is. Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart, hele mooie achtergrond en dan die sterretjes erg leuk gemaakt.

Groetjes Ans

Christine zei

Het is dan ook te mooi om te laten liggen! Groot gelijk dat je nichtje de kaart maar gauw meenam!
Liefs
Christine

Sue zei

No wonder she loved it, so do I, Karen! Just beautiful.

Hugs
Sue

Kathy Bradley zei

Gorgeous card, Karin! The image is quite lovely and your embossing folder and little gems are so very elegant!!

lau58 zei

una card molto elegante, bellissimi i colori, bel lavoro karin.

Laura

Debbie zei

Gorgeous card Karin. I love all the wonderful embossing and the decoupage is image is lovely.
Debbie x

Unknown zei

Mooi hoor, met die geemboste achtergrond! Groetjes, Ira

xxxtglxxx zei

This is so elegant and classy - really clever layout that looks so effective with the embossing.

I like this very much :)

hugs

xxalisonxx