Volgers

zondag 30 oktober 2011

Folded Card

Goedemorgen bloggers even iets anders.
Er werden vragen gesteld naar het model van de
 halloween kaart door buitenlandse collega's,
hoewel in ze door verwezen heb naar Diny Sprakel.
Maar helaas doet daar de translater het niet
 en hebben ze gevraagt aan mij of ik het op
mijn blog wilde zetten, dus bij deze.
Zo meteen zet ik nog een kaart erop.


Good morning bloggers today the model from my
halloween card, this is not from me but from Diny Sprakel.
This card is in cm and not in inches.
The arrows means that you must cut the lines,
the other lines you must ril.
Hope I have helped you with this.







2 opmerkingen:

Unknown zei

Bedankt voor de template Karin, die komt vast nog wel eens van pas! Groetjes, Ira

Martha zei

Hoi hoi Karin,
Wilma heeft er nog een voorflapje aangemaakt,
ik heb die kaart nagemaakt,
is ook een heel mooi patroontje!
groetjes van Daatje