Volgers

vrijdag 28 oktober 2011

Challenge 17 Halloween SCARRRRRRRRRRRY


Goedemorgen bloggers,
dit is mijn eerste kaart als DT voor de Challenge
bij Nadia die dit keer in 3D wordt gehouden
en als thema heeft Halloween.
Ik heb een nieuw kaart model gepakt die ik overal
zag verschijnen vond deze heel toepasselijk
voor deze challenge.
Dit kaartmodel komt van Diny en kun je hier vinden.
En ik hoop dat er vele meedoen en HIER
kun je de site van Nadia Challenge vinden.
Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.


Good morning bloggers,
this is my first card as DT for Nadia's challenge.
This time is de challenge Halloween in 3D / Decoupage.
I have used a new card model for my card it's from
Diny you can't find it here.
And I hope that many join and HERE
you can find the site of Nadia's Challenge.
I'm curious what you find of the card.

Materialen;
knipvel Le suh, 3d kit, kunstblaadjes, stokje, verband,
potlood, tape, cb, embossing stencil spiderweb,
stofjes met print van spinneweb en vleermuizen, aslan,
cricut, cartridge ashlyn's alphabet, 3d contour,
en natuurlijk een lekkere grote SPIN.













28 opmerkingen:

Elise zei

Ik vind em schitterend!
Jij ook happy Halloween!
Groetjes Elise

Anoniem zei

hihi...dat modelletje ken ik!
Toen Diny in Rijssen was hebben we gevraagd of ze dat op internet wilde zetten!
En ook jou halloween versie is echt super hoor!
Echt SCARRRRIE.....
Groetjes Jacomijn

Wilma zei

Hoi, hoi Karin,
Diny heeft heel wat teweeg gebracht in blogland met dit model.
Ik had je kaart gisteren al voor een klein gedeelte BEWONDERD, maar nu was het toch wel even "schrikken".....die zwarte spin is net echt ☺☺☺
Je hebt een JUWEELTJE van een Halloween-kaart gemaakt.
Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Marjan zei

Ik vind hem SUPER! Mooie warme kleuren en wat een leuke spooky details die diertjes en dat leuke takkenbosje!

Groetjes, Marjan

Teri zei

Awesome hun! Love the dimension!
Have a great weekend!
Hugs,
Teri xx

mieke zei

Karin, hij is ontzettend leuk geworden, echt Halloween.
Ik heb het patroontje ook gezien ga het van de week eens uit proberen.

Groetjes, Mieke

Babette zei

Wat een prachtige Halloween kaart, ze mogen blij met je zijn in het DT team.
Groetjes Babette

Marlieke zei

Het is inderdaad een geweldig model. En je hebt er iets moois van gemaakt met veel prachtige details die te bewonderen zijn.

Doreen zei

A fabulous Halloween card Karin love the design.xxx

Linda zei

SUPERSSSSSSS wat is ie gaaf joh
gr linda

Donna Heber zei

Wonderful Halloween card Karin! So scary!

Tinie zei

Wowww Karin wat een super mooi geheel, prachtige kleuren en details!!!

Groetjes Tinie

Lenie Hempen zei

Hoi Karin

Dit is een hele mooie prachtige kaart.
Ik vind hem echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.


Gr leny Hempen

Noriko zei

Geweldig gaaf uitgewerkt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Cornelie zei

Ik heb werkelijk helemaal niets met halloween, maar dat dit een gave kaart is, zie ik ook wel!! Ik zou zeggen een kanshebber, karin!
Groetjes Cornelie

Riet zei

Wat een super kaart Karin.

Liefs Riet.

Unknown zei

Hij is hartstikke gaaf geworden, je Halloween kaart! Je hebt er allerlei leuke elementen in verwerkt, te gek! Groetjes, Ira

Marlies zei

Een super leuke halloween kaart Karin! Mooie vorm en schitterende halloween details erop! super leuk met de grote spinneweb en enge spin.
groetjes, Marlies

Marian zei

Ja leuk is die!

Annerieke zei

Wauw!!! ik had hem al gezien op Nadia's blog, nu kan ik beter de details zien. Het is een geweldig leuke kaart Karin, de spin, het stokje en het verband....super! Zo leuk gedaan heb je dit, kun je trots op zijn.

gr Annerieke

Ans S. zei

Schitterende Halloweenkaart, Karin.
Dit is echt griezelen met die vleermuizen en spinnen.

Groetjes Ans

Rachel zei

Happy halloween!!! Een prachtige kaart, groetjes Rachel

Christine zei

Ik ben geen Halloweenfreak maar je kaart is wel super! Héél leuke details en natuurlijk mooi gedaan Karin!
Liefs
Christine

Cheryl Valadez zei

What a fun card, Karin! I love the special folds and how unique and dimensional it makes your card look! It also provides lots of cool nooks and crannies to house all of your fabulous details. Just wonderful!

Hugz, Cheryl

Unknown zei

Hallo Karin wat gaaf deze halloween kaart heel leuk gemaakt je blijf er naar kijken. en mooi dat web op de achtergrond.

Groetjes Scrapfanaat Peter

xxxtglxxx zei

fabulous fun card and great details! :)

hugs

xxalisonxx

lau58 zei

AAAHHHH!!! Paurosa! Mi correggo paurosamente bella. Adoro la strega, il ragno ... e tutto il resto.

Laura

Martha zei

Hoi hoi Karin...
je halloweenkaartje is geweldig!
Wat een leuk patroon he!
ik vind de versie van Wilma met een klapdeurtje ervoor,
ook heel mooi!
Groetjes van daatje