Goedemorgen bloggers jullie hadden nog een
grote kerstkaart tegoed en dat is deze geworden.
Ik heb er nu 20 gemaakt en hij vond ze
weer heel mooi.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dan wil ik jullie ook nog 2 mooie
kerstkadootjes laten zien die met de post meekwamen
van 2 goede blogvriendinnen.
De marianne design collectable heb ik van Gudrun.
En de Whimsy Stamp plaatjes [ van elk 3 ] heb ik van Kathy.
Heel erg bedankt dames
Goodmorning bloggers this is the last big
christmas card from this year.
I have made 20 of these and the men that I have
made for it has found them very beautiful.
I'm curious what you find of it.
Than I wanted to let you know that I have resieved
these beautiful craft goodies with the mail
from 2 great and best blogfriends.
The marianne design collectable i have from Gudrun.
And the Whimsy Stamp pictures [ 3 from each ]
I have from Kathy.
Ladies thank you very much,
Sentimental Sundays; Anything goes X-mas
Challenges 4 Everybody; Anything goes
IDIC; Silver or Gold
Glitter n Sparkle; Non tradionale xmas colours
613 Avenue Create; Anything goes
Materials;
decoupage TBZ 580.805, half pearls, lace,
satin ribbon, nestabilitie classic scalloped circle,
mailbox creatables LR 0275 [ MD ],
holly branch creatables LR 0244 [ MD ],
paperpad [ art talent ].
Gudrun
Kathy





