Volgers

woensdag 25 oktober 2023

Erik's Galerie


 Hallo allemaal hier zijn tekeningen die Erik heeft gemaakt met potloden, pastelpotloden, krijtjes, pan pastels. 
Hij haalt de meeste plaatjes van Pinterest. Hij werkt deze helemaal uit zodat ze 30/30cm of 30/40 zijn.

Dames jullie hoeven niet meteen alles te bekijken je kunt alles op je gemak bekijken omdat ik een pagina heb aan gemaakt

Hello everyone, here are drawings that Erik made
with pencils, pastel pencils, crayons, pan pastels.
He has most of the pictures from Pinterest.
  He works these out completely so that
they are 30/30cm or 30/40.

Ladies, you don't have to watch everything right away. you
can watch everything at you leisure because I have created a page



Dit is Erik / This is Erik






















Zijn broer Ton / His brother Ton


Zijn broer Jozef / His brother Jozef


Erik weer met andere bril en een stuk jonger.
Erik again with other glasses on en much younger.






En dit ben ik Karin / And this is me Karin


22 opmerkingen:

Els zei

Wat heeft Erik deze tekening prachtig gemaakt. Knap gemaakt hoor!
Groetjes, Els

brenda zei

Awesome artwork and all so colourful.

B x

Freubelmina zei

Oooo wauw Karin wat een mooie tekeningen! Plaatjes van 1 bij 1 cm als voorbeeld? Knap werk!
Ook die van de broers en van jou zijn zo mooi!
Je zou ze kleiner moeten laten maken en dan kun jij ze verwerken op je kaarten 😎

Martha zei

Wooow Karin
Wat geweldig deze mooie tekeningen, ik vind het heel knap gedaaan
De dames in het mozaiek vind ik ook erg mooi getekend en prachtig kleurgebruik en de portretten ook erg mooi, zoals hij jouw heeft getekend die manier vind ik ook erg leuk
Richard vond de dames ook erg mooi!
Heel kunstig gemaakt geef Erik een groot kompliment van ons
Ik weet heel goed, hoe moeilijk het is om een portret te tekenen,dus nogmaals petje af!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Wow wat een leuke serie is dit.

GerJanne zei

Ik heb ze natuurlijk wel allemaal bekeken. Wat een leuke hobby heeft Erik. En wat knap om ze naar eigen inzicht van kleur te voorzien. Ik liet het Peter zien en hij vroeg of Erik ze allemaal in huis ophangt of ze in een map bewaart.

Marjan zei

Wat leuk dat je een man hebt die ook zo creatief is, ik vind zijn tekeningen heel gaaf, knap gemaakt!

Caroline Cards zei

Prachtige tekeningen in mooie kleuren. Heel erg creatief en de complimenten aan Erik!
Groetjes, Caroline

Alice (scrAPpamondo) zei

Wow!!! He is a true Artist!! Fabulous use of colours and stunning style, very impressive!

Linby zei

These are amazing. I particularly like the 2nd one and the fashion ones.

Wies zei

Mooie serie tekeningen heeft Erik gemaakt. Ook heel kleurrijk.

Angélique zei

Wauw, mooi werk zeg! Heel kleurrijk en fantasievol, de portretten juist weer heel realistisch, heel knap gedaan! En ja, ik heb ze wel allemaal bekeken hoor.

Marian zei

Wat leuk dat Erik nu een pagina heeft. Veel mooie tekeningen en het wordt tijd voor een eigen blog.
Mooi werk Erik!

Elle-Jeanne zei

Wow , Wat een prachtige tekeningen Karin . Wat heeft Peter een leuke hobby. Knap hoor .
Zo mooi van z'n broers en zich zelf en van jou.
Super gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Carol L zei

What a great collection of colorful artwork. It's a feast for the eyes!

Chrissy zei

Fantastic drawings and gorgeous vibrant colours, great job..

luv CHRISSYxx

Crea Astrid zei

Knap gedaan van Erik. Mooie kleurrijk ook.
Knap gedaan ook die protretten, want dat vind ik toch het moeilijkst.
Je zou er zo een gallerij van kunnen maken thuis, als hij er al zoveel heeft gemaakt. Ook best op groot formaat, daar is die vast lang mee bezig met eentje.

Groetjes, Astrid.

Elly zei

Zo kijk hier dan dit is mooi allemaal, echt kunstwerk.
Groetjes Elly

Doris knippenenplakken zei

Wat een kunstwerk!!
Knap gedaan, Groetjes Doris

Margreet zei

Wow, wat een kunstenaar is Erik (ziet er zelf ook goed uit, trouwens). Wat een prachtige werken. Ik heb er van genoten. Het zijn ware kunstwerken. Als ze nog groter zouden zijn, zou je ze aan de muur kunnen hangen.
xxx Margreet

Sue zei

WOW, Karin, Eric is very talented! So many beautiful drawings and great colors.

Hugs
Sue

Diny zei

Wow.....dat zijn PRACHTIGE tekeningen Karin....dat is ook een gave als je dat kunt hoor!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny