Volgers

zaterdag 20 november 2021

Prise and Question

Goedemorgen bloggers vandaag laat ik jullie een prijs zien
die ik gisteren binnen kreeg.
Deze heb ik gewonnen op facebook bij kaarten maken.
Deze groep mocht een grote prijs weggeven van studio light
en deze werd door 3 man gedeeld en ik was
1 van de gelukkige winnaars.

Nou heb ik ook een vraagje hebben sommige van jullie ook
 last van dat ze maar de bovenste leestlijst zien
ik kan niet naar beneden scrollen, dus zie jullie
nieuwe berichtjes niet, dus sorry als ik niet langs kom
voor een reactie.



Good Morning bloggers today I let you see a prise
that I resieved yesterday.
This prise I had won on facebook kaarten maken.
This group had a big prise from Studio light to give away.
The prise was so big they had to choose 3 winners
and I was 1 of them.

Then I have a question have some of you see
only the top of the readinglist, I can't scroll down
to see your blogpost, so sorry I was not around
to leave a comment.




front and back dies



 


19 opmerkingen:

Elly zei

Wow wat een gave prijs zeg!
Ja dat had ik gisteren ook wilde naar beneden maar ging niet..dacht lag aan de pc toen uitgezet maar naderhand niet meer geprobeerd.
Dat is dan echt zeer vervelend, want soms ga ik er echt even voor zitten om te zien of ik overal langs ben geweest.
Groetjes Elly

Vee Cassidy zei

What a brilliant prize, well done, Karin. My reading list only shows 10 but it allows me to click to "see all" but have to do it every time. Vee xx

cotnob zei

Wow! You won a fabulous prize Karin, you are very lucky.
That is an odd problem with your reading list, I saw that someone else has a problem commenting but that was very different, I hope Blogger isn't changing things again!
Pauline - Crafting with Cotnob
x

Ans Gilbert zei

Hoi Karin,
Je hebt een prachtige prijs gewonnen, als je in de leeslijst op Alle tonen klikt dan kun je alles zien,
Groetjes,
Ansx

Anita van Deur zei

Wat een gave prijs zeg! Ik ben niet veel op de blog geweest gisteren niets gemerkt.

Martha zei

Woow wat een prijs Karin
Mooi zeg en dat is jou wel toevertrouwd!
Bij mij is dat al een poosje in de zijbalk, masr daar onder staat alles tonen, als je daarop klikt krijg je alle bloggers te zien
Liefs Martha

Elle-Jeanne zei

Prachtige prijs heb je gewonnen.
Bij mij is dat ook dat ik de leeslijst niet naar onder kan 's rollen.
Heel vervelend.
Groetjes Elle-jeanne

brenda zei

I have the same problem with my reading list the last few days Karin, I just added something to todays post to see if anyone else had the same.

A wonderful prize to receive.

B x

Colinda zei

Zo, das een geweldige prijs, gefeliciteerd!!
Het knopje meer laden deed het bij mij ook niet.
Geniet van het weekend,
Colinda

GerJanne zei

Ha Karin,
wat een bofbips ben jij! Prachtige prijs heb je gewonnen!
En wat betreft de leeslijst: als je in je eigen zijbalk kijkt bij de blogs die je volgt zie je staan 'alle tonen'. Als je daar op klikt vouwt hij uit en zie je alle blogs.
Tenminste bij mij werkt dat wel. Wie weet bij jou ook...

Doris knippenenplakken zei

Wouw wat een gave prijs Karin!
Fijn weekend, groetjes Doris

Diny zei

Ja dat klopt Karin....heb ik ook last van....heel vervelend!
Heb eigenlijk hetzelfde gedaan als Elly....maar niks hielp.
Je hebt wel een prachtige prijs gewonnen Karin!
Groetjes Diny

Ellen zei

Leuk zeg, zo'n mooie prijs, veel knutselplezier!
Ookbijmij lukt het naar beneden scrollen ineens niet meer, echt vervelend zeg. Dit betekent dat ik vast wat posts ga missen.

groetjes, Ellen

Aartje zei

Wat een geweldige prijs heb je gewonnen Karin. Veel plezier daarmee.

Ik lees altijd via bloglovin en daar heb ik geen problemen mee.
groetjes Aartje

Chrissy zei

I get what you mean Karin, I had that happen quite a while ago and you just have to wait it out, was so happy when it came back, I had to comment from my comment list for a long time..
Congratulations on your great prize..

Luv CHRISSYxx

Linby zei

What a wonderful prize, congratulations. You are going to have lots of fun with all of this.

Tracy Welham zei

Wow, what a great prize! I love Studiolight products, it can sometimes be difficult to get them in the UK and I have to be very patient. Creative Blessings, Tracy x

Fikreta zei

congrats!

Sue zei

WOW, awesome prize, you are lucky to get such nice things so close to the holidays.

Hugs
Sue