Volgers

zaterdag 27 juni 2020

Prize

Goedemiddag bloggers ik wil jullie even laten zien dat ik net 
een prachtig verrassings pakket heb binnen gekregen.

Deze had ik gewonnen naar aanleiding van 4k op 
You Tube van EvelinesDesign.

Dank je wel hier kan ik weer hele mooie kaarten en 
mee maken.


Good Afternoon bloggers I want to let you see this
a surprize package I just resieved.
This I have won at from EvelinesDesigns
reaching the 4k on You Tube
Thank you I caen make beautiful cards and projects with it.











11 opmerkingen:

Margreet zei

Proficiat met het winnen van deze mooie prijs, Karin. Veel plezier ermee.
xxx Margreet

Linda Simpson zei

Congratulations enjoy your prize.
Hugs
Linda xxx

Ellen zei

Prachtig pakket heb je gekregen...echt super waar jij wel raad mee weet denk ik...succes ermee en we gaan het vast zien!
Groetjes Ellen

Jackie T zei

What a wonderful prixe Karin. Enjoy. Hugs Jackie

Aartje zei

Wat een leuke prijs Karin, veel knutsel plezier ermee.
Groeten, Aartje

Rosina zei

Tjee Karin wat een onwijs mooie prijs heb je gewonnen ... gefeliciteerd ermee ...daar ga je vast weer veel moois mee maken
lieve groetjes Rosina

MiamiKel zei

Very nice! Congratulations!

Elly zei

Wauw dat is mooi! Daar komen weer leuke creaties uit voort.
Groetjes Elly

Bea zei

Proficiat met deze schitterende prijs....

Groetjes Bea.

Ellen zei

Leuk pakket zeg, je boft maar! Veel plezier ermee, gaat vast en zeker lukken.

groetjes, Ellen

Fikreta zei

great prize!
have fun!