Volgers

dinsdag 17 september 2019

Faries

Goedemorgen bloggers vandaag laat ik 2 kaarten zien 
dat ik met de gelliplate heb gemaakt.
De achtergrondjes zijn met ecoline gedaan.
Het eerste kaartje is nog niet wat het moest zijn, 
maar voor de eerste keer ging het wel.
De tweede kaartje ben ik tevreden over vind het zelf heel mooi.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




Goodmorning bloggers today I let you see 2 cards
that I have made with the gelliplate.
The backgrounds are made with ecoline.
My first card is not yet what it should be, but
for the first time it went well.
The second card I am satisfied with it's beautiful.
I'm curious what you find of it.



Welkom Johanna leuk je hier tezien op mijn blog.










Materials;
gelliplate, ecoline, sharpie white,
mask stencil PS8033 [ Marianne Design ].


  


Stamps;
Ali








32 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Great cards Karin.

Martha zei

Hoi hoi Karin
Leuke kaarten heb je gemaakt!
Ben benieuwd hoe de gelliplate je bevalt!
Ik heb gisteren nog lekker aan het knutselen geweest op mijn homemade gelliplate
Ik vind het heerlijk ontspannend!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Ik vind het geslaagd mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes, Anita

Doris knippenenplakken zei

Wat zijn ze prachtige je kaarten met de leuke faries !!
Ik hou van elfjes, je achtergrondjes zijn super mooi, mooi van kleuren echt top gedaan Karin.
Nog een fijne dag, groetjes Doris

cotnob zei

Two beautiful cards Karin, you have created fabulous backgrounds.
Pauline - Crafting with Cotnob
x

Margreet zei

Mooie kaartjes!
xxx Margreet

Jackie T zei

Hi Karin your cards are gorgeous I love them both. Have a great day. Take care. Hugs Jackie

Petra-loves-paper zei

Een leuke techniek met de gelliplate, beide kaartjes zien er erg leuk uit hoor, maar zelf ben je natuurlijk altijd super kritisch... #herkenbaar �� groetjes Petra

Stampin with Liz Design zei

Prachtig gedaan! Erg leuk, ken de gelliplate zelf niet, maar dit ziet er top uit! Groetjes Linda

Crea Astrid zei

Twee mooie kaarten met schattige stempels.

Groetjes, Astrid.

Bea zei

De kaartjes zijn mooi geworden Karin....

groetjes Bea.

karin zei

Die zien er weer schitterend uit Karin.
groetjes,
Karin

Ellen zei

Ik vind het sowieso twee goede pogingen hoor! Misschien had je de achtergrond wat minder druk gewild of wat vloeiender. Tenminste ik denk dat dat mooier zou kunnen zijn. Maar zo zijn ze ook al zeer geslaagd wat mij betreft!

groetjes, Ellen

Bunny zei

Beautiful cards, Karin. [Bunny]``

Ellen zei

Allebei supermooi!

Linda Simpson zei

Two gorgeous cards, love the backgrounds.
Hugs
Linda xxx

Poppyfield Card Crafts zei

Fabulous designs Karin, especially love the pink one

June x

Annerieke zei

Mooie kaarten Karin, het gaat je al goed af met de gelliplate!

Ans Gilbert zei

Mooie kaarten Karin, ik vind de achtergrondjes alle 2 heel leuk,
Ansx

Wies zei

Twee leuke kaarten. Mooie achtergronden heb je gemaakt met je gelliplate.
De silhouette stempels komen er mooi op uit.
Groetjes, Wies

Hermien zei

mooi werk met de gelliplate Karin.

Groetjes Hermien

crafty-stamper zei

Beautiful cards love the Fairy stamps against your gelli plate backgrounds
Carol x

Aartje zei

Mooie kaarten karin, zowel de eerste als de tweede.
Groeten, Aartje

Elly zei

Ze zijn echt prachtig!! Ik vind het moeilijk hoor met een gelliplate, doe het ook veel te weinig, geef de moed snel op.
Groetjes Elly

Marjan zei

Je mag zeker tevreden zijn, ze zijn dan ook prachtig!

Kuni zei

Wonderful cards Karin.
Hugs
Kuni

Holley (Tondre) Barnhart zei

great stamps and lovely backgrounds

Chrissy zei

WOW...two beautiful Fairy cards Karin..

Luv CHRISSYxx

Fikreta zei

So beautiful cards!

Marian zei

Heel erg leuk!!

Colinda zei

Vind ze allebei wel goed geworden hoor!

Sue zei

Both are gorgeous.Love the Fairies too.

Hugs
Sue