Volgers

woensdag 2 november 2016

Autumn Colours

Halloooooo een goedemorgen bloggers dat is weer even geleden,
hebben jullie me gemist? [ lol ].
Nou ik heb in het weekend een wortel kanaal behandeling ondergaan
en daar bovenop kreeg ik ook nog een migraine aanval.
Dus je kan begrijpen dat ik niet in staat was even op mijn blog tekomen.
Maar nu gaat het weer alleen wat moe en nu laat jullie deze stempelkaart
zien met de stempels van Sue Wilson die ik gewonnen had.
Gelukkig had ik vorige week een heerlijk dagje bij mijn
schoonzus zitten stempelen dus ik heb wel wat kaartjes
om te laten zien.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Hellooooo a goodmorning bloggers that is a while ago
did you miss me? [ lol ].
Wel this last weekend I had a root canal treatment and also
a migraine attack so you understand I was not on my blog.
Now it goes only a little bit tired and now I let you see 
this stamp card with the stamps from Sue Wilson that I had won.
Last week I had a great day at my sister in law
and made some stamp cards so I can let you see some cards.
I'm curious what you find of it.



Cards en Scrap Inspiratie CH; Clean and Simple


Materials;
studs

Inkt;
distress inkt - crushed olive - forest moss - walnut stain

art graphic twin tut80 no 4 - 24- 43

Stamp;
umflorsilh; Sue Wilson






36 opmerkingen:

Doreen zei

This is just gorgeous,love the butterfly.xxx

Linda zei

Wat mooi gedaan, heel origineel om het zo te maken
gr Linda

Ellen zei

Heel apart Karin! Beterschap gewenst.

Je@net zei

Mooie kaart, Karin. Fijn dat het weer wat beter met je gaat!

Kaija zei

Beautiful and Elegant card Karin!
Gr.Kaija<3

Sylvia zei

Mooie kaart met een prachtige vlinder.Ik had inderdaad gekeken gisteren op je blog dacht dat mijn leeslijst niet in orde was.Beterschap.

Groetjes,Sylvia.

Margreet zei

Prachtige kaart Karin....hoop dat het inmiddels weer beter gaat!
xxx Margreet

karien zei

Hele mooie kaart Karin en gelukkig gaat het weer wat beter met je
Groetjes Karien

Olga Fink zei

Gorgeous card Karin and so inspiring!
Yes we missed you! and I hope you feel better!
xoxo Olga

Tracy Freeman zei

It's beautiful Karin, lovely colours and texture.
I do hope you're doing better now.
Sending hugs xx

Tracy Welham zei

Beautiful card Karin. Thank you for commenting on my blog candy. Creative Blessings, Tracy x

Holley (Tondre) Barnhart zei

beautiful technique Karin. Love the colors!

Unknown zei

Fabulous card Karin,the design if gorgeous and stunning butterfly. I do hope you are feeling better. Hugs Jennifer xx

Kuni zei

Beautiful card Karin.
Hugs
Kuni

Ans Gilbert zei

Hoi Karin,
je hebt een prachtige kaart gemaakt, hopelijk voel je je weer wat beter..
groetjes,
Ans

karin zei

Eh bah, een wortelkanaalbehandeling. Herinnert me aan die bij mij vorig jaar. Ik hoop dat je niet net zoals ik nog een paar keer terugmoet.
Leuke kaart heb je gemaakt.
groetjes,
Karin

Laine zei

Such a great card Karin. Love the bands of colour.
Laine
xx

Bea zei

Mooie kleurige kaart Karin...

groetjes Bea.

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Karin,

eine wundervolle herbstkarte ist entstanden. Sie gefällt mir sehr gut. Ich bin ganz begeistert von der Gestaltung. Ganz liebe Grüße Hugs Silvi

Janny's Cards Creations zei

Niet prettig. Ik hou zo wie zo niet van de tandarts maar een wortelkanaal behandeling duurt zo lang. De pijn is daarvoor vaak erger dan de behandeling zelf (in pijn dan) maar toch. Het allerbeste. Leuke kaart overigens. Groetjes Janny

Linda Simpson zei

Gorgeous card Karin, love the butterfly.
Hugs
Linda xxx

Fikreta zei

lovely card

Veerle zei

Heel leuk gedaan en mooi Karin.
Gr veerle

cotnob zei

A beautiful card Karin, such a fabulous design.
I'm sorry to hear that you have been poorly, I hope you are feeling much better.
Pauline
x

Jackie T zei

Hi Karin this is a wonderful card. I hope you are feeling a lot better. Take care. Hugs Jackie

crafty-stamper zei

Absolutely gorgeous Karin love the strips of rich colour and beautiful butterfly-I feel your pain with the dentistry and migraine hope your feeling better
Carol x

Andree zei

A fabulous card Karin and a great design. I hope you feel better soon xx

Donna Ellis zei

Ooooo! Beautiful technique, gorgeous colors, wonderful design, Karin! XOXO

aussie aNNie zei

So lovely, love the image/stamp and amazing colours.xx {aNNie}

Davi zei

Awesome Karin, love the butterfly :)

Melodie zei

Eine wunderschöne Karte kann man wieder bewundern.
Ich wünsche dir gute Besserung!
Liebe Grüße
Melodie

Unknown zei

Stunning card Karin, hugs xxx

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Karin !
Groetjes Doris

Ellen zei

Heel mooie kaart! Wortelkanaalbehandeling, brrrr..... Hoop dat je je inmiddels weer aardig kiplekker voelt.

groetjes, Ellen

Marian zei

Leuk!!

Martha zei

Hoi hoi Karin,
heel mooi zeg in de herfstkleurtjes!
Wat vervelend voor je dat je weeer migraine hebt gehad, fijn dat je weer wat bent opgeknapt!
Liefs van martha