Volgers

dinsdag 7 januari 2014

Vintage Canvas

Goedemorgen bloggers vandaag laat ik jullie een 
canvas zien die ik voor mijn zus Diana heb gemaakt.
Zoals jullie weten is afgelopen jaar mijn vader 
overleden en mijn moeder is al bijna
25 jaar overleden.
En om mijn zus te bedanken voor al het poets,
boodschappen en verdere verzorging heb ik dit 
voor haar gemaakt.
Het is een foto waar mijn ouders 26 en 28 jaar zijn.
Het kanten randje heeft mijn moeder 30 jaar geleden
zelf gehaakt en mijn vader hield heel veel van muziek.
En mijn zus vond het natuurlijk helemaal geweldig.
Deze canvas is 30 bij 30 cm en voor mezelf heb ik 
er een gemaakt die zie je volgende week.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Goodmorning bloggers today I show you a 
canvas that I have made for my sister Diana.
As you know my father died last year and my 
mother almost 25 years.
And to thank my sister for all her polishing work,
groceries and continuing care I have made this for her.
Here on this photo are my parents 26 and 28 years old.
The lace edge has crochet my mother 30 years ago and 
my father loved a lot of music.
My sister loved this canvas and found it gorgous.
This canvas is 30 by 30 cm and for myself I
have made one 20 by 20 cm but I show that next week.
I'm curious what you guys think of it.







Materials;
musikpaper, lots of flowers, charm scissor, 
distresser, musik key craetable LR 0167 [ MD ],
swirl fanciful flourish B117 [ Cherry Lunn ],
box spools 98525 [ Memory box ],
metal embellishments, stuctuur pasta, sponging,
corner stencil viva 4004 006 00,
glimmermist olive vine.

The green Curl Swirl I have mad it myself. 






47 opmerkingen:

Lia zei

Ik zag je reactie op mijn blog binnenkomen en neem meteen een kijkje bij jou.
Wat heb je een schitterend canvas gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je zus er superblij mee is! Het is een prachtig aandenken aan jullie ouders dat zeker lang gekoesterd zal worden!
Lia xx

Amanda zei

heel mooi en bijzonder om dit te maken voor je zus.

liefs Amanda

Je@net zei

Een prachtig canvas, Karin. Heel erg mooi. Wat zal je zus daar blij mee zijn!

Elizabeth zei

Schitterende canvas!! Ik kan me voorstellen, dat ze daar erg blij mee was, is een prachtige herinnering.

Linda Simpson zei

WOW Karin what a fabulous keepsake it is absolutely gorgeous!

Hugs
Linda xxx

Doreen zei

This is gorgeous,love the image,great design.xxx

Cumbrianlass zei

Wow Wow Wow Karin, this is so beautiful and will be treasured by your sister for years to come.
Janet xxx

jane stillman zei

What a fabulous canvas, and how lovely to use the lace your Mum made all those years ago x

Helen zei

Prachtig!
Groetjes Helen

Unknown zei

What a gorgeous keepsake for your sister, she will treasure this always xxxxxx

jolanda zei

heel mooi gedaan

Marjan zei

Wat MOOI, Karin en wat een geweldig cadeau voor je zus. Geen wonder dat ze er zo blij mee is!

Unknown zei

heel mooi ik denk dat je zus het een speciaal plekje zal geven in huis
Grts tonnie

Anita Meijer zei

Oh wauw Karin wat heb je dit schitterend gemaakt voor je zus, daar zal ze wel heel blij mee zijn. Supermooi.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Wauw! Een canvas met emotionele waarde en materialen, wat bijzonder!
En knap gemaakt! Tof dat je hem inzet bij WLVC!
Groetjes Jacomijn

Ans Gilbert zei

Hoi Karin,
Supermooi en heel erg groot, knap dat je die dan zo mooi -vol-krijgt..wat leuk dat het kantje door je moeder is gehaakt, supermooi..liefs Ans

Margy (DS4J) zei

Made with LOVE and absolutely beautiful!

Magali Meiresonne zei

Heel mooi hoe je deze canvas helemaal hebt omgetoverd!
Groetjes, Magali.

Marian zei

Prachtig!

Holley (Tondre) Barnhart zei

Wow Karin, that's totally stunning. Your work is always so beautiful. Cheers, Holley

Cinderella zei

Een geweldig mooie herinnering daar zal je zus heel erg blij mee zijn .
Liefs Cinderella

CreaSjouk zei

Prachtig!
Een mooie herinnering aan je ouders.
Groetjes Sjoukje

Riet zei

Wat schitterend Karin.

Liefs Riet.

cristel zei

Oh wat lief omdat voor je zus te maken,hij is gewoon prachtig met mooie details.
Grtjs

Desire Fourie zei

Oh wow Karin this is a stunning piece of art and will look beautiful framed on a wall.
Hugs Desíre {Doing Life}

Doris knippenenplakken zei

Wauw wat een mooie canvas en er hangt een geschiedenis aan vast.
Groetjes Doris

Antoinette Voorn zei

Wat laat je ons weer een creatieve en vrolijke kaart zien! Super leuk en we gaan er weer tegen aan dit kersverse jaar! Toppie gemaakt, joh.

Gr Antoinette

Beebeebabs zei

Very nice layout!!!

Natasja's Kaarten zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Karin. Prachtig! Wat een mooi gebaar naar je zus! Ze zal er zeker weten erg blij mee zijn!

Groetjes, Natasja

ursula Uphof zei

This is beautiful Karen and I am sure your sister loved it. Hugs Ursula.

Laine zei

This is stunning Karin. Love all of the fabulous detail.
Laine
xx

Corrie zei

Hallo Karin
Wat een prachtig gebaar, wat een mooie creatie heb je voor je zus gemaakt, ik denk dat ze dit wel zal koesteren.
Lieve groetjes,Corrie

Andree zei

This is wonderful Karin, what a precious keepsake. It's so touching to have an actual piece of crochet from your mother and such a lovely way to display it x

Bea zei

Schitterende layout Karin, prachtig gemaakt...

groetjes Bea.

Crafty Judith zei

wow amazzzzing Karin love it hun x

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat mooi, daar zal je zus blij mee zijn zeg!
Wat fijn dat je zo'n persoonlijk gehaakt randje nog hebt weten te bewaren,
is best emotioneel denk ik...
Groetjes van daatje

Brawny x zei

What a wonderful gift to give Karin. This is absolutely stunning. I bet your sister was over the moon with it. Love Lea x

Unknown zei

absolutely beautiful.xx

Marlies zei

Wauw wat een mooie canvas Karin. Een mooie herrinering en een heel leuk idee om het gehaakte kant van je moeder er ook op te doen.
Heel sfeervol! groetjes, Marlies

Unknown zei

Stunning layout Karin. Love it x

Plony zei

Schitterend zeg en een mooiere herinnering had je niet kunnen maken. Heel dierbaar!
Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony.

Sandra Carey zei

Oh wow I just adore This canvas Just stunning Hugs Sandra xx

Kate M zei

This canvas is beautiful - I am sure your sister will cherish it!
xx

Unknown zei

What a stunning canvas Karin! deb x http://inmylittlecraftycorner.blogspot.co.uk/

Unknown zei

Wat een prachtig eerbetoon aan jullie ouders Karin, ontzettend lief om zoiets moois en persoonlijks voor je zus te maken, ze zal er diep van onder de indruk zijn! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Janny's Cards Creations zei

Prachtig gemaakt en wat hiervoor al stond je zus was er vast blij mee. Groetjes Janny

Carol Hurlock zei

Love it. Absolutely gorgeous.
Bear Hugs,
Carol