Volgers

dinsdag 21 mei 2013

Chinese Girl and some news

Goedemorgen bloggers helaas is mijn pc kapot.
Ik zit nu op een hele oude en die is heel erg
langgggggggggzaammmmmmmmm.
Dus jullie zullen van mij heel weinig reactie's
krijgen maar ik ga jullie kaarten natuurlijk
wel bekijken maar 1 reactie zetten kost bijna 5min.
En als je zo net als ik er 100 doet op een dag snappen
jullie wel dat dat nu niet kan.
Ik hoop binnen kort te weten wanneer ik een nieuwe heb.
Dus nu doe ik alleen mijn DT werk.
Ik hoop op jullie begrip en maak het goed als ik weer
een nieuwe heb.
Maar heb toch een kaartje voor jullie en ben benieuwd
wat jullie ervan vinden.



Good morning bloggers unfortunately my PC is broken.
I have now an very old pc and it is a very 
slowwwwwwwwwwww one.
So you will get very few reply's from me but of course 
I'm going to look at your cards.
Because if I give an reply it costs me almost 5min
and if you do a 100 on a day you can
understand I can't do that.
I only do my DT work and I hope I have 
some news when I have a new one.
I hope for your understanding and I make it 
good when I have my new pc.
But I still have a card for you today and I'm curious
what you guys think of it. 






Materials;
decoupage para - 62 [ Camarca ], grass 6002-0137 [ joycrafts ],
window 6002- 0198 [ joycrafts ], flowers CR 1207 [ MD ],
butterflies D 138 butterflies with wings [ cheery lynn ],
rhinestones, pretty papers bloc Oriént 2 [ MD ].








44 opmerkingen:

Linda zei

Jeetje balen zeg van je computer, nou ik hoop voor je dat je snel weer "online" bent. Prachtig kaartje
gr linda

Dorte zei

Lovely card with some beautiful colours, Karin. Sorry to hear your Pc is broken, forget commenting, I know you are out there, watching...
hugs Dorte

Doreen zei

This is just gorgeous,love the image and fab papers.xxx

Brawny x zei

Gorgeous card Karin. What vibrant colours. A shame about your PC how frustrating for you! We know you will be there in spirit for us!
Best wishes Lea x

Ans Gilbert zei

Hoi Karin,
Hoop dat je snel weer een andere pc hebt of een laptop nog handiger..je kaartje is weer leuk...
Liefs van Ans

Unknown zei

Very beautiful brilliant colours and an awesome card.xx

Richtsje zei

Je kaartje is prachtig Karin! Maar wat vervelend dat je computer stuk is, echt heel lastig voor je! Maar we blijven wel komen hoor en zien vanzelf wanneer je er weer meer bent!

Groetjes Richtje

Martha zei

Hoi hoi Karin,
van harte beterschap met je pc!
Wat een mooie japanse kaart heb je gemaakt, mooi warm!
Groetjes van Daatje

Zw@@n zei

Wat een prachtige kaart, Karin. Mooi papier en kleuren en helemaal Japans. Super! Nu maar hopen dat je gauw weer een nieuwe pc hebt!
Groetjes,
Wilma

Linda Simpson zei

I think this is stunning Karin! I love the beautiful image and the gorgeous colours.

Good luck in getting a new PC.

Hugs
Linda xxx

Laine zei

Fabulous design and detail Karin. Hope you get your me PC soon as I know how frustrating it can be to work on an old, slow machine.
Laine
x

sam zei

This is just lovely xx

Cumbrianlass zei

Wow Karin, your card is stunning, I love it all, the image the colours and the embellishments.
I am not ment to be on the pc either, have a bad elbow. hope you get a new pc soon.
Janet xxx

papillon digital design zei

Beautiful Karin. Love the rich color and the way you discouraged/collages. Brilliant.
Thanks for sharing.
Pam
Papillondigitaldesigns

Kate M zei

Beautiful oriental card
xx

Janny's Cards Creations zei

Hij is prachtig geworden en gefeliciteerd met het winnen van je bloghop prijs bij Mariannne. Groetjes Janny

Riet zei

Een prachtige kaart Karin.


Liefs Riet.

Unknown zei

Een beauty Karin, ziet er super uit!

jane stillman zei

A fabulous oriental card, sorry to hear about your PC, hope you get sorted soon x

Marian zei

Hele mooie kaart!!

Anoniem zei

Mooie kaart en wat vervelend dat je pc stuk is.Groetjes Joke

Je@net zei

Prachtige kaart, Karin. En de duimen gaan in turbostand, hoor, ik hoop dat je snel weer een nieuw putertje hebt!

Malika zei

dit is echt een topper hoor Karin

Groetjes Malika

Kandy's Krafts zei

Stunning card.

Wil zei

Wat vervelend dat je pc stuk is want met zo'n langzame pc is het niet prettig werken. Ik hoop dat je snel een nieuwe hebt.
Ik vind je kaartje echt geweldig en de kleuren zijn heel mooi.

groetjes Wil

cristel zei

ja hoor dat snap ik best wel hoor maar je kaart is schitterend hoor
grtjs

Kathy Bradley zei

Karin,
What a stunning and elegant card - such a lovely 3D image! I hope you get your computer fixed soon!!

Marrie zei

Hallo Karin,

Je kaart is weer prachtig je kaart met de zeemeermin vind ik ook schitterend.
Ik hoop dat je snel weer een nieuwe PC hebt wat moeten wij zonder.

Lieve groetjes Marrie

Ans S. zei

Je Japanse kaartje is weer een topper, mooi gemaakt.
Balen dat je pc stuk is.

Groetjes Ans

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kaart, ik vind hem prachtig!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat vervelend dat je pc kapot is Karin, maar gelukkig heb je nog een oudje staan. Ik vind je kaartje weer supermooi.
Liefs van Anita

Sylvia zei

Fabulous card, love the vibrant colours

Pat zei

Absolutely Gorgeous. Thanks for joining Speedy Fox and Friends.

Donna Ellis zei

Hi, Karin! Sorry to hear about your internet. Please do not be concerned about leaving comments on my blog. Your Asian card is BEYOND beautiful. Your fussy cutting is intricate and detailed, and the geisha is gorgeous. Karin, this is such a pretty card! hugs, de

Annerieke zei

Mooie kaart Karin, leuk met de bloemetjes! Balen zeg met je pc. Toevallig heb ik afgelopen zaterdag een nieuwe gekregen. Mijn oude was hard aan vervanging toe. Gelukkig nog niet stuk of zo. Heb je nu nog wel al je bestanden en zo? Je koopt natuurlijk ook niet eventjes zo maar een nieuwe, succes met dit alles.

Groetjes Annerieke

Jan zei

Wow Karin love this it's stunning xx Jan

Fran zei

Beautiful xxx

stampingbowd zei

Stunning!!!! Absolutely gorgeous card! Hope you get a new PC soon! No fun going without! Thanks for playing along with Speedy Fox & Friends challenge this week!

Sylvia Anderson zei

This is beautiful Sweetie.
I hope your PC is fixed soon x

Unknown zei

Fantastisch mooie kaart Karin, echt beeld- en beeldschoon! Maar ja, als je net zoals ik Aziatisch bloed hebt, dan móet je jouw kaart wel mooi vinden!! Erg balen van je pc, hoop dat je gauw weer lekker uit de voeten kunt, kan me voorstellen dat je de pé in hebt... Succes ermee! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Anoniem zei

Ik vind het een prachtig kaartje!
Dat raampje past er erg leuk bij.

Liefs, Myriam

Gwyneth zei

Gorgeous card. The decoupage is so well done and works so well with the background. Hope you get sorted with a super fast computer and Internet connection soon.

Kaija zei

Super beautiful card Karin!
Hugs Kaija<3

Winnie and Patty zei

Karin--this card is beautiful!!! Thanks for playing along with us this week at Speedy Fox & Friends blog challenge!