Volgers

zondag 24 maart 2013

White Card

Goede morgen bloggers vandaag een kaart die ik
in opdracht van mijn vriendin gemaakt hebt.
Het moest een kaart zijn voor haar zus die 65 wordt.
Ze houd van bloemen en tuinieren en dit plaatje vond 
ik heel mooi ervoor.
Mijn vriendin vond hem geweldig mooi.
Ook heb ik foto's erbij gedaan van mijn nieuwe
aankopen van de beurs.
Ik kom vandaag bij iedereen weer langs de beurs 
was heel vermoeiend dus een migraine aanval en het weer 
helpt ook niet echt mee.
Nou laat je mening maar eens horen.



Good morning bloggers today a card that was an 
order from my best friend.
She ask if I would make a card for her sister.
She loves flowers and gardening.
 My best friend  found the card very beautiful.
Also I have put some pictures from the goodies
I bought on the craft event.
Today I come and visit everyone the craft event
was very tired for me so I have a migraine attack
and the weather here in holland is not helping much either.
Well let me know want you think of it.








Materials;
decoupage Birds 9 [ studio light ], rhine stones, 
organza ribbon, butterfly [ tom tas punch ], charm,
swirl fanciful flourish B117 [ cheery lynn ], cricut,
cartridge aslyn's alphabet, edge punch [ by avec ],
paperpad six by six [ my minds eye ].








33 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wauww wat een super aankopen en je kaart is prachtig hoor!

Gr Anotinette

Natasja's Kaarten zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, hij is prachtig!

En wat een mooie spulletjes heb je gekocht op de beurs! Veel plezier ermee. Hoop dat je migraine snel weg zakt... Sterkte.

Groetjes, Natasja

Anoniem zei

Prachtige kaart heb je gemaakt en wat een mooie spulletjes heb je gekocht,fijn dat je zo goed geslaagd ben op de beurs.Groetjes Joke

Doreen zei

Beautiful card,love the design and gorgeous layout.xxx

An Smets zei

Leuk kaartje, vind het geweldig hoe je de 65 hebt uitgesneden
Groetjes An

Unknown zei

Wat een mooi kaartje Karin en ook zo mooi afgewerkt!
En wat een boel leuke spulletjes heb je gescoord, nu van de migraine af zien te komen en lekker los gaan met al dat moois!

Nicole zei

Prachtige kaart Karin! En wat een geweldig leuke aankopen!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Karin, erg mooi geworden!
En wat een leuke aankopen, veel plezier ermee (maar dat gaat straks vast wel lukken :o)
Fijne zondag.

Cornelie zei

Wat heb je lekker geshopt, heerlijk zeg!
Je kaartje is mooi zeg! Prachtig voor deze gelegenheid!
Knap maar weer snel op met je akelige hoofdpijn!

Bea zei

Een schitterend kaartje Karin, wat heb je veel leuke dingen op de beurs ingeslagen...hoop dat je migraine gauw afneemt en je weer aan het freubelen kunt met je nieuwe spulletjes...

groetjes Bea.

Babette zei

Wat een schitterende kaart, leuk de uitgestanste cijfers.
Groetjes Babette

Sandra zei

mooie kaart Karin! en die Memorybox mallen die je hebt gekocht zijn echt super :-)
sterkte met je migraine!!
Groetjes, Sandra

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat is dat een prachtige kaart die je heb gemaakt en die mallen zien er schitterend uit zeg.
Veel beterschap met je hoofdpijn.

Lieve goetjes Marrie

Ans Gilbert zei

Hoi Karin,

Oooh ik zie dat jij ook een Memory Box fan bent, ik ben ook helemaal weg van die mallen en je andere aankopen zijn ook super..
Je witte kaart is weer heel erg mooi, wat naar om zo'n dag te moeten bezuren..sterkte, liefs van Ans

Lenie Hempen zei

Wat een pracht van een kaart Karin.
Echt schitterend.
Heel veel sterkte met Je migraine,zodat Je toch nog wat aan Je zondag hebt.

Gr Leny Hempen

Tinie zei

Wat een super idee die kaart zo te maken, ik dacht even je hebt de cijfers uitgestanst, maar dat is het papier erachter, super!!! Geniet van je prachtige aankopen!

Groetjes Tinie

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Blijft mooi wit met enige accenten. Veel mooie nieuwe aankopen. Alleen jammer van de migraine.

Annerieke zei

Mooie kaart Karin, wat leuk met de uitgesneden cijfers! En wauw...je aankopen, super. Toevallig heb ik van de week ook een memorybox stans aangeschaft, zo mooi zijn ze. En ik zie Spectrum Noir, ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik twijfel of ik ze ook ga aanschaffen (op termijn), maar ben er nog niet uit.

Groetjes Annerieke

Anita Meijer zei

Oh wauw Karin wat een schitterende aankopen heb je gedaan, super meis. Je kaart is prachtig geworden, een plaatje. Ik hoop dat de migraine snel overgaat, dat is geen pretje!
Liefs van Anita

Marjan zei

Een erg mooie kaart, Karin, gaaf die uitgestanste cijfers! En wat een leuke buit heb je daar! Veel plezier ermee!

cristel zei

mmm kwijl kwijl wat je aankopen betreft hoor en je kaart is echt suppppers hoor
grtjs

Unknown zei

Zo he, jij bent lekker geslaagd op de beurs Karin! Heerlijk, jij kunt weer even vooruit! Ja, ik herken dat helaas wel, dat heb ik ook als het te druk is, teveel mensen om me heen, dan wil mijn hoofd ook niet meewerken... Beterschap meid! Je kaart is erg mooi geworden, weer iemand of eigenlijk twee, blij gemaakt! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

CreaSjouk zei

Een prachtige kaartje!
Wat een mooie materialen heb je aangeschaft!
Groetjes Sjoukje

Marian zei

Mooie kaart en mooie spullen!

Kathy Bradley zei

Karin,
Beautiful and elegant card! The dies and designer paper are most lovely! And, wow, you bought lots of wonderful goodies and some awesome dies on your shopping trip. I sure hope your migraine disappears soon and that you are feeling better!

Christine zei

Het is inderdaad een prachtkaart Karin! Toffe spullen heb je daar verzameld op de beurs, veel plezier ermee!
Liefs
Christine

Ans S. zei

Leuke hobbyspullen heb je gekocht, je kaartje is ook weer super mooi.

Groetjes Ans

Sue zei

Karin, a beautiful card on white! Wow, lots of goodies from the show. Sorry you didn't feel well though, hope you are better now.

Hugs
Sue

Donna Heber zei

Beautiful white card!

Ellen Taylor zei

Love the dimension and your flourish addes such elegance! Fantastic card!

lenywim35 zei

Wat een mooi kaartje voor een 65-jarige. Voor een 80-jarige ook hoor.
Echt mooi. vooral ook die balkk met die strasssteentjes.
gr leny w

Lindsay Craftymonster81 zei

Gorgeous card, I love the layout and the die cuts, have fun with your new craft goodies they look fab and I hope your migraine is gone now
Lindsay xx

Janny's Cards Creations zei

Hallo Karin wat een mooie kaarten staan er op je blog. Doordat ik er lang niet ben op geweest (soms alleen even kijken.) had ik er een heleboel gemist. Ik heb gister voor het eerst weer eens kaartjes gemaakt. Staan nog niet op mijn blog. Jouw bruidje is echt prachtig mooi al dat wit bij elkaar. En wat heb je een leuke spullen gekocht. Ook de andere kaarten zijn echt prachtig. Morgen ga ik naar de crea in Rijswijk maar eigenlijk wil ik ook heel graag naar de stempelbeurs in Zeist. Maar eerst maar eens kijken hoe morgen gaat. Groetjes Janny