Volgers

donderdag 12 augustus 2010

FlowerFarie Created in Gibs


Zo dames vandaag eens een keer helemaal iets anders.
Deze Flowerfarie's heb ik gekregen van mijn vriendin Helen.
Ze zag deze liggen op een markt en vond het wel iets voor mij,
lief hé dus had ze die gekocht.
Alleen je kunt ze niet opsturen want ze zijn van gibs gemaakt.
Ik heb ze ook niet gekleurd want ik denk dat ze er dan
niet mooier opworden.
Zie hier de beeldjes en het resultaat van een kaart.

Hi ladies today something different.
These Flowerfarie's was given to me from my friend Helen.
She has purchased at a market, she thought
that was something for me, is not that sweet.
But you can't send them because they are from gibs.
See here the figurines and the card I made from it.









Materialen; scrappapier my minds eye [ wild asparagus ],
kant gekocht in een stoffenwinkel, bloem,
 splitpen en op de splitpen een strassteen gedaan, strassteentjes,
randpons tonic, cuttlebug, nestibillities deckled recktangles large,
embossing stencil daisy pattern, tape, 3d kit.








6 opmerkingen:

j.koolen zei

mooi hoor heel apart

Marian zei

Alweer zo'n beauty!!!!!!!!! Mooi hoor!

Elly zei

OOH Karin, wat een gaaf project heb je van die schattige fairy's gemaakt. SUPER!!!!
groetjes, Elly

Elizabeth zei

Wat een prachtig idee, omdat dit met de beeldjes te doen!!

ChristineCreations zei

These are just so beautiful! And make your card even more of a piece of art!

Angela zei

How cute!!! I thought these were Big, boy did you have me fooled!! I love them and they look so elegant with the neutral tones!!
Hugs:)
Angela